سفرهای دریایی از بندرهای چارک و آفتاب به کیش تعطیل شد


سفرهای دریایی از بندرهای چارک و آفتاب به کیش تعطیل شد

بندرعباس- ایرنا- مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه و بنادر غرب هرمزگان گفت: با توجه به اخطاریه های هواشناسی و شرایط نامساعد جوی در محدوده دریایی غرب استان از صبح روز دوشنبه تا اطلاع ثانوی سفرهای دریایی از بندرهای آفتاب و چارک به مقصد جزیره کیش به صورت رفت و برگشت تعطیل است.

قاسم عسکری نسب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس اعلام سازمان هواشناسی فردا دوشنبه، شاهد یکی از هولناک ترین طوفان های دریایی در محدوده دریایی بنادر، سواحل و جزایر استان های خوزستان، بوشهر و غرب هرمزگان خواهیم بود.
وی افزود: برای عبور از این طوفان، ناوگان دریایی هرمزگان در آماده باش کامل به سر می برد.
استان هرمزگان از روز جمعه دوم فروردین ماه شاهد فعالیت یک سامانه بارشی است که به دنبال فعالیت این سامانه و بارش شدید باران، خیابان ها و معابر استان دچار آبگرفتگی شده و برخی رودخانه های فصلی نیز طغیان کرده و ارتباط برخی مسیرهای روستایی قطع شده است.
براساس پیش بینی های هواشناسی در روزهای دوشنبه و سه شنبه وزش باد شدید جنوب شرقی (گاه بیش از 50 کیلومتر بر ساعت) سبب مواج و طوفانی شدن دریا (بیشتر مناطق مرکزی و غربی خلیج فارس) خواهد شد و ارتفاع امواج دریا در این مناطق به بیش از 180 سانتیمتر خواهد رسید.
7198/6048

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟