تصاویر جدید هواوی P30 پرو شایعات گذشته را تایید می کند


رسانه کلیک – تصاویر جدید هواوی P30 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود. هواوی فردا به صورت رسمی از پرچمداران جدید خود از سری P رونمایی می کند (قیمت هواوی P30 پرو لو رفت؛ شروع از 930 یورو). به تازگی تصاویر جدیدی از هواوی P30 […] نوشته تصاویر جدید هواوی P30 پرو شایعات گذشته را تایید می کند اولین بار...

رسانه کلیک – تصاویر جدید هواوی P30 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود.

هواوی فردا به صورت رسمی از پرچمداران جدید خود از سری P رونمایی می کند (قیمت هواوی P30 پرو لو رفت؛ شروع از 930 یورو). به تازگی تصاویر جدیدی از هواوی P30 پرو و جعبه آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

تصاویر منتشر شده، شایعات گذشته را تایید می کند. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش خمیده مجهز می شود و در بالای آن برش قطره ای به چشم می خورد. در اطراف نمایشگر این دستگاه حاشیه های کمی حضور دارد.

پنل پشتی هواوی P30 پرو دوربین اصلی چهارگانه را میزبانی می کند. بر اساس تصاویر جدید، این محصول مانند هواوی P20 دارای رنگ متفاوت و جذابی است. جعبه این دستگاه مشخصات آن را در اختیار رسانه ها قرار نمی دهد چرا که بخش پشتی آن را به نمایش نمی گذارد.

تصاویر جدید هواوی P30 پرو شایعات گذشته را تایید می کند

بر اساس شایعات و گزارش های گذشته، هواوی پی 30 پرو به صفحه نمایش 6.47 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. این پنل OLED دارای سنسور اثر انگشت در زیر خود است.

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود که یکی از سنسورهای آن، ToF است. در کنار این دوربین فلاش LED و فوکوس خودکار لیزری به چشم می خورد.

تصاویر جدید هواوی P30 پرو شایعات گذشته را تایید می کند

قدرت گوشی های هواوی P30 و P30 پرو توسط چیپست کایرین 980 تامین می شود. این پردازنده در گوشی های سری میت 20 نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

هواوی پی 30 پرو در نسخه پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می شود. این اسمارت فون از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می کند. هواوی برای پرچمداران آینده خود سیستم عامل پیش فرض اندروید پای را در نظر می گیرد (مشخصات هواوی P30 پرو برملا شد).

Source: .gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان