سامسونگ گلکسی A70 مجهز به دوربین اصلی سه گانه از راه رسید


رسانه کلیک – سامسونگ گلکسی A70 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.7 اینچی با نسبت تصویر 20:9 مجهز شده است. سامسونگ از یک گوشی هوشمند جدید از سری گلکسی A رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی A70 از صفحه نمایش 6.7 اینچی با نسبت 20:9 و فناوری Super AMOLED بهره می برد. […] نوشته سامسونگ گلکسی A70 مجهز به دوربین اصلی سه گانه از راه رسید اولین...

رسانه کلیک – سامسونگ گلکسی A70 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.7 اینچی با نسبت تصویر 20:9 مجهز شده است.

سامسونگ از یک گوشی هوشمند جدید از سری گلکسی A رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی A70 از صفحه نمایش 6.7 اینچی با نسبت 20:9 و فناوری Super AMOLED بهره می برد. در بالای این نمایشگر برش نمایشگر قطره ای به چشم می خورد که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را میزبانی می کند.

در بخش پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی سه گانه قرار گرفته که سنسور اصلی آن 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 است. سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی دیگر سنسورهای دوربین اصلی این محصول را تشکیل می دهند.

سامسونگ برای این گوشی هوشمند سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در نظر گرفته است. انرژی سامسونگ گلکسی A70 را یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. این دستگاه از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی کرده که این موضوع، آن را به اولین گوشی هوشمند سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع بالاتر از 18 وات تبدیل می کند.

این گوشی هوشمند جدید در دو مدل مجهز به 6 و 8 گیگابایت رم روانه بازار می شود که هر دو نسخه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است. سامسونگ گلکسی A70 علاوه بر درگاه کارت حافظه خارجی، از دو سیم کارت نیز پشتیبانی می کند.

در حالی که سامسونگ محصول جدید خود را به یک نمایشگر 6.7 اینچی مجهز کرده، عرض آن تفاوت چندانی با گوشی های گلکسی A7 2018 و گلکسی نوت 9 ندارد.

این اسمارت فون با سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری One UI در اختیار خریداران قرار می گیرد. این رابط کاربری دارای قابلیت های Night Mode، سامسونگ Pay و Knox است.

سامسونگ گلکسی A70 در رنگ های آبی، مرجانی، سفید و مشکی به بازار عرضه می شود. در رابطه با تاریخ عرضه و همچنین قیمت این گوشی هوشمند اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت