فرش اتاق کودک | نحوه انتخاب فرش اتاق کودک متناسب با دکوراسیون اتاق


برای انتخاب فرش اتاق کودک باید یک سری نکات را در نظر بگیرید تا فرشی مناسب برای اتاق کودک دختر یا پسرتان متناسب با دکوراسیون اتاقش انتخاب کنید. زیباترین فرش اتاق کودک متناسب با دکور اتاق فرشی که برای اتاق خواب کودک خود انتخاب می کنید می تواند روی سلامت کودک شما هم تاثیر بگذارد … نوشته فرش اتاق کودک | نحوه انتخاب فرش اتاق کودک متناسب با دکوراسیون...

برای انتخاب فرش اتاق کودک باید یک سری نکات را در نظر بگیرید تا فرشی مناسب برای اتاق کودک دختر یا پسرتان متناسب با دکوراسیون اتاقش انتخاب کنید.

زیباترین فرش اتاق کودک متناسب با دکور اتاق

فرشی که برای اتاق خواب کودک خود انتخاب می کنید می تواند روی سلامت کودک شما هم تاثیر بگذارد پس هم باید به رنگ و طرح آن دقت کنید و هم به جنس فرش اهمیت بدهید تا بتوانید فرش مناسب با کیفیت برای اتاق خواب فرزند خود را بخرید.

فرش یکی از وسایل تاثیرگذار در اتاق خواب کودک است که باید با دکوراسیون اتاق شما ست و هماهنگ باشد و در هنگام انتخاب طرح و رنگ فرش به دکوراسیون اتاق کودک هم توجه نمایید.

فرش اتاق کودک | نحوه انتخاب فرش اتاق کودک متناسب با دکوراسیون اتاق

فرش اتاق کودک با طرح حیوانات

برای اینکه فرشی با دکوراسیون هماهنگ باشد می توانید رنگ و طرح فرش و روتختی را با هم هماهنگ کنید و همچنین می توانید اگر فرش اتاق کودک صورتی رنگ است رنگ دیوارها را هم صورتی کنید.

فرش های اتاق دختر بیشتر طرح عروسکی و فانتزی دارند و رنگ آنها صورتی، نارنجی، بنفش و قرمز است ولی فرش های پسرانه طرح های ماشین و حیوانات دارند که رنگ آنها معمولا آبی، سبز، طوسی، سرمه ای، قهوه ای و زرشکی هستند.

فرش اتاق کودک | نحوه انتخاب فرش اتاق کودک متناسب با دکوراسیون اتاق

فرش اتاق خواب با طرح های فانتزی

شخصیت های کارتونی طرح مناسبی برای فرش اتاق کودک می باشند مثلا طرح باب اسفنجی، کیتی، مینیون و … که انتخاب این مدل ها بستگی به تم اتاق کودک دارد.

فرش باید با دیگر واسیل اتاق خواب مانند پرده، روتختی، سرویس خواب و رنگ دیوارها همخوانی داشته باشد، می توانید از طرح فرش اتاق خواب استیکرهای دیوار بخرید و استفاده کنید.

فرش اتاق کودک | نحوه انتخاب فرش اتاق کودک متناسب با دکوراسیون اتاق

زیباترین فرش با طرح صورتی برای اتاق خواب کودک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم