مسیرهای منتهی به دروازه قرآن مسدود شد/ تخلیه پایانه مسافربری علی‌بن‌ حمزه(ع)


مسیرهای منتهی به دروازه قرآن مسدود شد/ تخلیه پایانه مسافربری علی‌بن‌ حمزه(ع)

گروه اجتماعی ــ مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به وضعیت بارندگی در این کلان‌شهر گفت: به‌دلیل بارندگی‌ها مسیرهای منتهی به دروازه قرآن مسدود شد.

مسیرهای منتهی به دروازه قرآن مسدود شد/ تخلیه پایانه مسافربری علی‌بن‌ حمزه(ع)

به گزارش ایکنا از فارس، احمد علویان‌مهر، مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز، امروز، 6 فروردین‌ماه در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی این کلان‌شهر بعد از وقوع سیل گفت: تمامی معابر و مسیرهای منتهی به دروازه قرآن از سمت حافظیه، ادبیات، چهل مقام و زیباشهر مسدود است.
وی افزود: هم اکنون با توجه به بارندگی‌ها مسیر دروازه قرآن تا حدی دچار آب گرفتگی شده اما وضعیت تحت کنترل نیروهای خدمات‌رسان شهرداری، پلیس راهور و سایر دستگاه‌های خدمات رسان است.
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز اضافه کرد: هم اکنون برخی از معابر سطح شهر از جمله بلوار فرهنگ شهر، بلوار رسول اعظم، زیرگذر شهیدان شیخی، تقاطع سیاحتگر، چهارراه بنفشه، مسیرها و معابر پشت آرامگاه سعدی، خیابان شهید گرجی، راستگرد تقاطع دفاع مقدس از سمت کوی زهرا، خیابان نبی اکرم به سمت کمربندی و تقاطع سیاحتگر بنفشه دچار آب گرفتگی هستند، از این رو از شهروندان و مسافران خواهشمندیم برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
علویان مهر تاکید کرد: هم اکنون سطح آب رودخانه خشک به ویژه در ضلع جنوبی بالا آمده و آب وارد کنارگذرها شده است، از شهروندان و مسافران خواهشمندیم از ایستادن کنار رودخانه و پل های روی آن اکیدا خودداری کنند.

بنا بر این گزارش، همچنین طبق اعلام سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز نیز پایانه مسافربری حضرت علی‌بن حمزه(ع) نیز به دلیل طغیان رودخانه خشک تخلیه شد و تا اطلاع ثانوی کلیه سفرهایی که از این پایانه انجام می‌شود، به سالن 4 پایانه کاراندیش منتقل شد.

علاوه بر این‌ها تونسل سعدی نیز تا اطلاع ثانوی مسدود شده است و مسافران و شهروندان باید از تردد در این مسیر خودداری کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط