کره جنوبی 2-1 کلمبیا؛ کی‌روش بالاخره به کره ای ها باخت!


کره جنوبی 2-1 کلمبیا؛ کی‌روش بالاخره به کره ای ها باخت!

شکست زردپوشان با تیم دوم

طرفداری- در دیداری دوستانه، تیم های ملی کره جنوبی و کلمبیا به مصاف هم رفتند و در دیداری که ظاهرا کلمبیا چندان جدی اش نگرفته بود، شاگردان پائولو بنتو 2-1 پیروز شدند.

اطلاعات بازی

زمان: سه شنبه، 6 فروردین 1398

مکان: استادیوم سئول کره جنوبی

قالب بازی: بازی دوستانه

گلزنان: سون هیونگ مین 17' لی جائه سونگ 58' برای کره جنوبی| لوئیز دیاز 49' برای کلمبیا

ترکیب اولیه دو تیم

کره جنوبی (2-1-3-4): چو هیوون وو| هونگ چول، کیم مین جائه، کون کیوونگ وون، موون هوان| جائه سونگ، وو یونگ، لی چونگ یونگ، این بئوم| هوانگ اوی جو، سون هیونگ مین

کلمبیا (2-4-4): آربولدا| بورخا، داوینسون سانچز، یری مینا، اورخوئیا| کوئیار، اوریبه، لوئیز دیاز، سباستین ویا| مورلوس، دوان زاپاتا

کره جنوبی 2-1 کلمبیا؛ کی‌روش بالاخره به کره ای ها باخت!

برای اطلاع از آمار و ارقام دیدار کره جنوبی-کلمبیا به صفحه اختصاصی طرفداری و برای اطلاع از نتایج سایر مسابقات به صفحه نتایج زنده مراجعه نمایید.

نگاهی اجمالی به اتفاقات بازی

کلمبیا که در نیمه اول با تیم دوم خود به میدان آمده بود، در دقیقه 17 بازی دروازه اش را توسط سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام باز شده دید. در دقیقه 43، یری مینا به دلیل مصدومیت تعویض شد و جیسون موریو به بازی آمد. در نیمه دوم مسابقه نیز هامس رودریگز وارد میدان شد. در دقیقه 49، کلمبیا توسط لوئیز دیاز موفق شد نتیجه کار را به تساوی برساند اما ده دقیقه بعد لی جائه سونگ گل دوم کره جنوبی را به ثمر رساند. ورود فالکائو و لوئیس موریل به زمین برای کلمبیا فایده ای نداشت و شاگردان کارلوس کی روش در این دیدار دوستانه بازنده شدند.

حاصل کار کلمبیا در دو بازی دوستانه اخیر برابر حریفان آسیایی، یک پیروزی برابر ژاپن و باخت به کره جنوبی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج