Bmw 528 i ، خودروی پرفروش bmw


Bmw 528 i ، خودروی پرفروش bmw

در سال 1973 شرکت خودروسازی bmw تولید محصولات سری 5 خود را آغاز کرد و در سال 2008 به مناسبت تولید 5 میلیون دستگاه از سری 5، جشنی برگزار کرد. از بین سه مدل 520 ، 523 و 528 که وارد ایران شده‌اند، مدل 528i بیشترین فروش را داشته است، که این مدل از سال... نوشته Bmw 528 i ، خودروی پرفروش bmw اولین بار در گجت نیوز. پدیدار شد.

در سال 1973 شرکت خودروسازی bmw تولید محصولات سری 5 خود را آغاز کرد و در سال 2008 به مناسبت تولید 5 میلیون دستگاه از سری 5، جشنی برگزار کرد. از بین سه مدل 520 ، 523 و 528 که وارد ایران شده‌اند، مدل 528i بیشترین فروش را داشته است، که این مدل از سال 2010 تا 2016 تولید گشت به دلیل استقبال زیاد از این مدل در ایران، ما در این مقاله بررسی ماشین bmw 528 می‌‌پردازیم.

بررسی فنی bmw 528

موتور این خودرو 4 سیلندر دارد که با قدرت 245 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه، گشتاور 350 نیوتن بر متر در 4800 دور در دقیقه تولید می‌کند. این خودروی محبوب شرکت bmw حدود 1725 کیلوگرم وزن دارد و با این وزن، حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر در ساعت و شتاب آن از 0 تا 100 6.3 ثانیه است. جعبه دنده آن شامل 6 دنده دستی است. فرمان ماشین مجهز به قدرت کمکی الکتروهیدرولیکی به همراه سیستم هوشمند الکترو فرمان و سیستم حساس به سرعت می‌باشد.

مصرف سوخت ماشین bmw 528i در داخل شهر 8.6 لیتر در 100 کیلومتر و خارج شهر 5.3 لیتر در 100 کیلومتر و مصرف سوخت ترکیبی 6.5 لیتر در 100 کیلومتر است. و آلایندگی این ماشین 5 یورو می‌باشد.

بررسی امکانات امنیتی و رفاهی

12 ایربگ، ترمز دستی الکتریکی، HDC, DSC, DTC, ABS, CBC, BA و موتور twin power توربو و سیستم حرکت و توقف اتوماتیک، brake energy regeneration، driving experience control، ستون جمع شونده فرمان در حین تصادف و قفل فرمان کودک و کروز کنترل، از جمله امکاناتی هستند که حس امنیت را به سرنشینان خودرو منتقل می‌کنند. صفحه نمایش 6.5 اینچی، کلید هوشمند، استارت دکمه ای، تهویه مطبوع دوگانه اتوماتیک، کانال تهویه بر روی کنسول میانی خودرو، کنترل کیفیت هوای درون کابین AQS، فیلتر هوای داخل اتاق، 9 عدد بلندگو، ساب ووفر داخل اتاق و پورت های IPOD CABLE, AUX, USB، امکاناتی هستند که حس آرامش و راحتی را در راننده و سرنشینان خودرو القا می‌نمایند.

غربیلک 3 شاخه‌ای، لوکس و اسپرت بوده و تنظیم تلسکوپی آن دو حالت برقی دارد و دارای ریموت کنترل صوتی و تلفن همراه از روی فرمان غربیلک است. صندلی‌های جلو روکش چرم دارند و دارای پشت سری هوشمند هستند که در تصادفات مانع آسیب می‌شوند. صندلی راننده به صورت برقی در 6 جهت تنظیم می‌شود و دارای گرمکن و سیستم تنظیم گودی کمر است. صندلی‌های عقب مانند صندلی‌های جلو پشت سری هوشمند و روکش چرم و سیستم گرمکن دارند و ضمن اینکه قابلیت تا شوندگی داشته و دسترسی به صندوق عقب دارند. کنسول میانی هم قابل تا شدن می‌باشد.

آینه‌ها الکتروکرومیک هستند که باعث سهولت دید راننده در شب می‌شوند و برای روشنایی دارای چراغ می‌باشند و سیستم حافظه و قابلیت تاشوندگی خودکار برقی دارند. سقف خودرو سانروف است که قابل تنظیم در 4 حالت است و سیستم ایمنی تصادف دارد. تمام پنجره‌ها به صورت برقی تنظیم می‌شوند، بخار زدای اتوماتیک دارند، سیستم یخ زدای برف پاک کن و سیستم هد آپ نمایش اطلاعات خودرو بر روی شیشه جلو وجود دارد که باعث امنیت و تمرکز بیشتر راننده می‌شوند.

خودروی bmw 528i در برخی نمایشگاه‌های اتومبیل عرضه می‌شود و همچنین در سایت‌هایی مانند دیوار که بزرگترین سایت خرید و فروش خودرو در ایران است، آگهی می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به این سایت خودروی مورد نظر خود را از میان آگهی‌ها پیدا کرده و خریداری نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش