فنگ شویی باگوا شرقی – سلامت و خانواده


فنگ شویی باگوا شرقی – سلامت و خانواده

طبق فنگ شویی باگوا قسمت شرقی پلان باگوا و یا منطقه سمت چپ میانی مرتبط با سلامت و زندگی خانوادگی است که در واقع این انرژی سلامتی در تمام سطوح – فیزیکی، ذهنی، عاطفی و معنوی و همچنین انرژی هماهنگ برای...

طبق فنگ شویی باگوا قسمت شرقی پلان باگوا و یا منطقه سمت چپ میانی مرتبط با سلامت و زندگی خانوادگی است که در واقع این انرژی سلامتی در تمام سطوح – فیزیکی، ذهنی، عاطفی و معنوی و همچنین انرژی هماهنگ برای حفظ صلح در خانواده محسوب می شود.

کافیست پلان باگوا را با پلان منزل تطبیق دهید و بعد با تشخیص این ناحیه در پلان خانه خود راهکارهایی را برای جریان و تقویت انرژی های آن به کار ببرید. در ادامه با دکوبوم با راهکارهایی برای بهبود منطقه شرقی باگوا با دکوبوم همراه باشید….

فنگ شویی باگوا شرقی – سلامت و خانواده

عناصر رنگی در دکور

رنگ آمیزی دیوارها و یا استفاده از رنگ در سایر اجزای دکوراسیون از رنگ های تغذیه کننده در ناحیه فنگ شویی بوگوا شرقی، انرژی بهتری را از عنصر زمین با رنگ های (زرد، رنگ بژ / رنگ پوست، رنگ خاکی / شنی)، از عنصر چوب در رنگ های (سبز و قهوه ای) یا عنصر آب با دو رنگ (آبی و سیاه) منتقل می نماید. هنرهای تصویری که موجب هماهنگی سلامت و خانواده می شود، برای این منطقه عالی است، اما در مورد رنگ های موجود در آثار هنری، عکس ها یا تصاویر با رنگ های ذکر شده دقت نمایید و به پرهیز از استفاده از رنگ و متریال عنصر فلز در فنگ شویی قسمت شرقی bagua توجه داشته باشید.

عناصر الهام بخش / هنر

اشیاء عنصر فنگ شویی آب مانند چشمه و اقلام عنصر چوب مثل گیاهان، به بهبود فنگ شویی عالی در منطقه شرقی منزل کمک می کنند و جهت تقویت انرژی سلامتی در خانه می شوند.

فنگ شویی باگوا شرقی – سلامت و خانواده

روشنایی

نور به عنوان یک درمان خوب فنگ شویی انرژی را در هر منطقه فنگ شویی باگوا افزایش می دهد. مطمئن شوید که میزان و طراحی کلی لامپ های روشنایی با طراحی اتاق شما متناسب و با محیط اطراف هماهنگ باشد.

آینه

آینه ها از اقلامی محسوب می شوند که در ناحیه شرقی باگوا تاثیرات بسیار خوبی ایجاد می کنند چرا که نور بیشتری را منعکس می کنند و فضای پر انرژی را ایجاد می کنند. برای منطقه bagua شرقی، یک آینه در یک قاب مربع یا مستطیلی شکل چوبی انتخاب کنید.

فنگ شویی باگوا شرقی – سلامت و خانواده

تحریریه دکوبوم

منبع: thespruce

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فنگ شویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو