بهترین خاطره حافظ قرآن 10ساله‌ «ابوالفضل عیسی‌پور»


بهترین خاطره حافظ قرآن 10ساله‌ «ابوالفضل عیسی‌پور»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ابوالفضل عیسی‌پور، حافظ 10 ساله قرآن کریم حضور در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی را بهترین خاطره در زندگی خود می‌داند.

بهترین خاطره حافظ قرآن 10ساله‌ «ابوالفضل عیسی‌پور»

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ ابوالفضل عیسی‌پور، حافظ 18 جزء قرآن کریم و متولد شهر تبریز است. این حافظ 10ساله قرآن از پنج‌سالگی کار حفظ قرآن را آغاز کرده و تا به امروز توانسته است تا این میزان از قرآن را حفظ کند.
این حافظ قرآن کریم که برای اولین بار توانست در رشته حفظ 10 جزء مسابقات قرآن سراسری دارالقرآن امام علی(ع) شرکت کند، هم‌اکنون در کلاس چهارم دبستان مشغول به تحصیل است.
ابوالفضل در کودکی به همراه پدر خود در جلسات قرآن مسجد محل زندگی خود یعنی مسجد حاجی‌رفیع شرکت کرده و همین حضور او در جلسات قرآن این مسجد باعث ایجاد انگیزه حفظ قرآن در او شده که تاکنون نیز در این راه گام برداشته است.
او که سطح متسابقان حاضر در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) را خیلی خوب و در حد بالا بیان می‌کند، تشویق‌های دائم پدر و مادر خود را عامل مهم حرکت و ایستادگی خود در راه حفظ قرآن کریم می‌داند. ابوالفضل در جای جای سخنان خود از اسباب‌بازی‌هایی صحبت می‌‌کند که پدر و مادرش برای تشویق او به امر قرآن تهیه می‌کردند.
ابوالفضل در طول مسیر قرآنی خود از مربیان و اساتیدی همچون خانم نصیری و آقایان مرسلی و یحیی رازی که بنا به گفته وی از مربیان قرآن قدیمی شهر تبریز هستند، بهره برده و حفظ قرآن خود را به نوعی مدیون زحمات ایشان است.
این حافظ 18 جزء قرآن کریم که علاقه زیاد وی به قرآن نوید حفظ کل قرآن در آینده نزدیک را می‌دهد، بهترین خاطره از مسیر قرآنی خود را حضور در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند که سال گذشته و به همراه دوستان خود داشت.
او که در کلاسی 36 نفره در مدرسه خود در حال تحصیل است، از این قضیه رنج می‌‌برد که در این کلاس تنها فردی است که به دنبال قرآن رفته و از دوستان همکلاسی او کسی به دنبال قرآن و رشته‌های مختلف آن نرفته است.
این حافظ 10 ساله قرآن کریم به همه کودکان و هم سن و سالان خود توصیه می‌کند که قرآن را فراگرفته و خیلی خوب بخوانند؛ چراکه حفظ قرآن تأثیر فراوانی در درس خواندن و بالا بردن سطح علمی‌شان خواهد داشت.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی