نوکیا X71 : نخستین گوشی مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی شرکت اچ ام دی


نوکیا X71 : نخستین گوشی مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی شرکت اچ ام دی

با توجه به شایعات اخیر٬ ظاهرا گوشی نوکیا X71 نخستین گوشی مجهز به یک دوربین 48 مگاپیکسلی از سوی شرکت اچ ام دی گلوبال خواهد بود. نوکیا ایکس 71 قرار است 13 فروردین ماه رسما در تایوان معرفی شود. 13 فروردین ماه شرکت اچ ام دی گلوبال میزبان یک رویداد خبری در تایوان است که... نوشته نوکیا X71 : نخستین گوشی مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی شرکت اچ ام دی اولین...

با توجه به شایعات اخیر٬ ظاهرا گوشی نوکیا X71 نخستین گوشی مجهز به یک دوربین 48 مگاپیکسلی از سوی شرکت اچ ام دی گلوبال خواهد بود. نوکیا ایکس 71 قرار است 13 فروردین ماه رسما در تایوان معرفی شود.

13 فروردین ماه شرکت اچ ام دی گلوبال میزبان یک رویداد خبری در تایوان است که در آن قصد دارد از یک گوشی مرموزانه به نام نوکیا X71 پرده برداری کند. امروز اطلاعاتی از سوی تایوان منتشر شده که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست. شرکت اچ ام دی گلوبال دعوتنامه‌های مربوط به این رویداد را روز گذشته برای اصحاب رسانه ارسال کرده است که نشان می‌دهد این گوشی همراه با نوکیا 9 پیور ویو در تایوان معرفی خواهد شد. سیاست نام‌گذاری برای این دیوایس جدید است و ما مطمئن نیستیم چه چیزی را از سوی این گوشی‌ساز فنلاندی ملاقات خواهیم کرد.

اچ ام دی از هیچ گوشی میان رده‌ی گران قیمتی در نمایشگاه MWC 2019 پرده برداری نکرد و تنها سه گوشی ارزان نوکیا ٬3.2 نوکیا 4.2 و نوکیا 1 پلاس معرفی شدند. حالا ظاهرا آن‌ها می‌خواهند نسل جدید گوشی نوکیا 6.1 پلاس یا نوکیا 8.1 را با نام نوکیا X71 معرفی کنند.

دوربین جذاب 48 مگاپیکسلی در نوکیا X71

همچنین این دعوتنامه نشان می‌دهد که گوشی جدید نوکیا به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با یک لنز فوق عریض مجهز خواهد بود که جذاب به نظر می‌رسد. پیش از برگزاری نمایشگاه MWC 2019 عکسی منتشر شده بود که به حضور یک حفره روی نمایشگر نوکیا 8.1 پلاس اشاره داشت. این امکان وجود دارد که عکس منتشر شده مربوط به نوکیا X71 باشد. در هر صورت فقط یک هفته را رونمایی از این دیوایس باقی مانده و ما انتظار داریم به زودی اطلاعات رسمی از این دیوایس را مشاهده کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایران با چه موشک‌هایی آسمان منطقه را به 2 نقطه در فلسطین اشغالی دوخت؟