امسال 40 هزار میلیارد ریال به شهرداری ها کشورکمک می شود


امسال 40 هزار میلیارد ریال به شهرداری ها کشورکمک می شود

خرم آباد - ایرنا - رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: امسال 40 هزار میلیارد ریال به دهیاری ها و شهرداری های کشور کمک می شود.

به گزارش ایرنا، مهدی جمالی نژاد روز چهارشنبه در نشست مدیریت بحران الیگودرز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: در بارندگی های اخیر بیش از 20 استان کشور درگیر سیلاب بودند و خساراتی را نیز متحمل شدند اما لرستان با مدیریت به موقع و درست خسارات سیل به حداقل رسید و ازبسیاری از خسارات احتمالی جلوگیری به عمل آمد.
وی با بیان اینکه میزان خسارات سیل بررسی شده است، اظهار داشت: تمام خسارات سیل اخیر درنشست امروز هیات دولت به صورت گلوبال تامین اعتبار خواهد شد.
رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بیان کرد: سهم هر استان از خسارات سیل اخیر به مدیران استان تحویل داده می شود و دولت خسارت وارد شده از سیلاب ها را در حد توان جبران خواهد کرد.
فرماندار الیگودرز اضافه کرد: در حوزه راه های روستایی، کشاورزی و منازل مسکونی خسارت هایی به شهروندان این شهرستان وارد شده که دولت باید در راستای جبران نمودن آنها تلاش کند.
حمید کشکولی ادامه داد: برخی روستاها و مناطق دورافتاده الیگودرز نیازمند امداد هوایی هستند که امیدواریم سازمان های مربوطه جهت خدمات رسانی به این مناطق مساعدت لازم را بعمل آورند.
وی گفت: هم اکنون برآورد دقیق خسارت مقدور نیست و باید کل اطلاعات شهرستان جمع بندی شود.
فرماندار الیگودرز اظهارداشت: امکانات برف روبی در سطح شهرستان محدود است و باید در این خصوص تجهیزات لازم به الیگودرز اختصاص یابد.
به گزارش ایرنا نشست ستاد بحران شهرستان الیگودرز به منظور برآورد خسارات سیل با حضور نماینده مردم شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
7273/7279

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس