مردم بویین زهرا از خدمات پایگاه های اورژانس رضایت دارند


مردم بویین زهرا از خدمات پایگاه های اورژانس رضایت دارند

قزوین - ایرنا - نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: پایگاه های اورژانس و سلامت بویین زهرا به خوبی توانسته اند رضایت مردم را جلب کنند.

به گزارش ایرنا، روح الله بابایی صالح روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تحویل یک دستگاه آمبولانس بنز 315 جدید به پایگاه اورژانس آراسنج افزود: بخشی از مسیر ارتباطی بویین زهرا به ساوه به علت یک طرفه بودن همواره آبستن برخی حوادث ناگوار است که تیم های عملیاتی و امدادی نقش بسزایی در این مسیر ایفا می کنند.
وی اضافه کرد: تیم های امدادی و اورژانس بویین زهرا با توجه به بارش های شدید باران و نامساعد بودن شرایط جوی ، توانستند خدمات خوبی به مصدومان و حادثه دیدگان ارائه کنند.
بابایی صالح به وضعیت بیماران بستری در بیمارستان امیرالمومنین (ع) در بویین زهرا اشاره کرد و گفت: گرچه خدماتی که به بیماران ارائه می شود چندان کامل و بی عیب نیست، اما طی بازدیدهای چهره به چهره با بیماران همواره بخش اعظم مردم از فرآیند مداوا رضایت دارند.
این نماینده مجلس در پایان به برخی کمبودها و گله مندی شهروندان پرداخت و گفت: یک دستگاه آمبولانس بنز 313 با اعتباری بالغ بر 13 میلیاردریال به پایگاه اورژانس آراسنج تحویل داده شده که امیدواریم با تجهیز بیشتر این پایگاه ها رضایت 100 درصدی مردم حاصل شود.
9925/6012

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز