نتایج نهایی مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن مصر اعلام شد


نتایج نهایی مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن مصر اعلام شد

گروه بین‌الملل ــ نتایج نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم مصر عصر امروز اعلام شد.

نتایج نهایی مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن مصر اعلام شد

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری صدی البلد؛ مراسم اختتامیه بیست و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن مصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد و نفرات برتر این مسابقه نیز معرفی شدند.

رأفت عبدالستار شرکت‌کننده مصری موفق به کسب رتبه نخست این دوره از مسابقات در سطح اول شد که 180 هزار پوند مصری به همراه یک جلد قرآن کریم و تقدیرنامه به عنوان جایزه از محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر دریافت کرد.

عمر عبدالکریم خلیل الزعبی از اردن و عبدالباسط حلو از چاد به ترتیب نفرات دوم و سوم سطح اول این مسابقه هستند که به ترتیب 120 هزار پوند مصری و 90 هزار پوند مصری به همراه یک جلد قرآن و تقدیرنامه دریافت کردند.

سطح نخست این مسابقه شامل حفظ کل قرآن، تجوید، تفسیر و فهم معانی آن برای زنان و مردان تا 40 سال برگزار بود.

نفرات برتر در سطح دوم این مسابقه که شامل حفظ کل قرآن و تجوید برای زنان و مردان تا 30 سال بود، عبارتند از؛ عبدالرحیم محمد علی ابراهیم حامد از مصر (نفر اول)، عبدالعزیز شعبان عبدالعزیز از مصر (نفر دوم)، عبدالعلیم عبدالرحیم محمد از کنیا (نفر سوم) و محمد مصطفی از سنگال (نفر چهارم).

جوایز این افراد از نفر اول تا چهارم به ترتیب به این شرح است؛ 150 هزار پوند مصری، 120 هزار پوند مصری، 90 هزار پوند مصری و 80 هزار پوند مصری. به این افراد یک جلد قرآن کریم و تقدیرنامه نیز اعطا شد.

نفرات برتر سطح سوم این دوره از مسابقه که شامل حفظ کل قرآن به همراه تجوید برای نوجوانان دختر و پسر زیر 12 سال بود به ترتیب عبارتند از؛ ساره محمد محمد زکریا از مصر، احمد جمال الدین حشیش از مصر و عبدالله تشیکوف از روسیه.

به این افراد نیز به ترتیب 120 هزار پوند مصری، 80 هزار پوند مصری، 70 هزار پوند مصری به همراه یک قرآن و تقدیرنامه اعطا شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری