تعبیر خواب گم شدن بچه: 6 تعبیر دیدن گم شدن بچه در خواب


... نوشته تعبیر خواب گم شدن بچه: 6 تعبیر دیدن گم شدن بچه در خواب اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

دیدن گم شدن بچه در خواب تجربه‌ای نگران‌کننده و وحشتناک به نظر می‌رسد. کودک گم شده در خواب با کودک درون شما و ترس هایتان در زندگی در ارتباط است. کودک در خواب مجموعه‌ای از چیزهایی است که در ذهن ناخودآگاه شما در جریان است و با کودک درونتان در ارتباط است. تعبیر خواب گم شدن بچه همچنین می‌تواند نمادی از نیاز شما به بررسی مجدد برخی از خاطرات دوران کودکی و جنبه هایی از زندگی تان باشد که شما را در برابر دیگران حساس و آسیب پذیر ساخته است.

تعبیر خواب گم شدن بچه: 6 تعبیر دیدن گم شدن بچه در خواب

در صورتیکه در خواب ببینید کودک خودتان را گم کرده اید، این خواب نگران‌کننده تر می‌شود. والدین معمولا این خواب را می‌بینند و به این ترتیب می‌توان آن را با نگرانی‌ها و دلمشغولی‌های پنهانی آنها در زندگی واقعی مرتبط دانست. اگر در خواب ببینید که کودک گم شده‌ای را به پدر و مادرش باز می‌گردانید، این خواب نمادی از دوران سختی است که پیش رو دارید و همچنین نشان دهنده چگونگی احساسات همیشگی شما است. کودک یک مفهوم کاملا نمادین است و در علم تعبیر خواب باستانی نمادی از ثروت و شادی است.

تعبیر خواب گم شدن بچه

۱. تعبیر دقیق خواب گم شدن بچه از دیدگاه متخصصان

پیدا کردن بچه گم شده در خواب نمادی از شروعی جدید در زندگی است. خوشحالی حاصلی از پیدا کردن کودک در این خواب نمادی از شادی و خوشحالی در زندگی واقعی است. اما کودک در خواب نماد چیست؟ کودک نمادی از چگونگی احساس شما در مورد خودتان و زندگی تان است. کودک در خواب با اهداف شما و انتخاب‌های شغلی احتمالی پیش روی شما در ارتباط است. کودکی که در خواب گم شده است یا گریه می‌کند صراحتا به شما هشدار می‌دهد که باید اقدامات فعلی خود در زندگی را تحلیل و بررسی کنید.

موقعیت سختی در زندگی شما وجود دارد که دیرتر شاهد نتیجه آن خواهید بود. در مورد آینده خود و همه تصمیم هایی که باید بگیرید خوب فکر کنید. اگر بچه گم شده در خواب خوشحال نیست، تعبیر آن است که شما در موقعیتی قرار می‌گیرید که شهرت و اعتبارتان در زندگی در معرض خطر قرار می‌گیرد. بچه‌ها در خواب نشان دهنده معصومیتی هستند که در درون احساس می‌کنیم و به این ترتیب نمادی از آرزوهای درونی و برآورده نشده درونی شما خواهند بود.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب برنج: ۳۵ معنی و تعبیر دیدن برنج و پلو در خواب

۲.تعبیر خواب بچه گم شده از دیدگاه روانشناسان

ویژگی هایی درون شما وجود دارد که به اجزاء اصلی برخی از باورهای شما تبدیل شده است. در بسیاری از افرادی که خواب کودکان خود را می‌بینند، معمولا عنصر ترس تاثیری قابل توجه در کیفیت خواب آنها دارد. والدین همواره نگران فرزندانشان هستند و به این ترتیب دیدن گم شدن یا آسیب دیدن یا – در بدترین حالت- مرگ فرزندانشان در خواب پدیده عجیب و غریبی به شمار نمی‌رود.

از دیدگاه روانشناسی، برخی از کارشناسان برجسته و مشهور تعبیر خواب دنیا از قبیل فروید یا کارل یونگ خوابی که با کودک در ارتباط باشد را خوابی نمادین معرفی می‌کنند و کودک دیده شده در خواب را گونه سرکوب شده‌ای از کودک درونی خواب بیننده می‌نامند. اگر در خواب ببینید که کسی بچه گم شده شما را پیدا کرده است، تعبیر آن است که شما نیاز دارید برای دستیابی به موفقیت در زندگی احساس امنیت و حمایت را از جانب دیگران دریافت کنید. اگر در خواب ببینید که دیگران بچه شما را پیدا می‌کنند، این خواب نمادی از شادی و خوشحالی است و عوامل موثری را نشان می‌دهد که درحال‌حاضر از آنها آگاه نیستید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب پرواز کردن: ۳۰ تعبیر و تفسیر دیدن پرواز کردن در خواب

۳. تعبیر خواب ناتوانی در پیدا کردن دختر یا پسر گم شده تان

اگر در خواب ببینید که قادر نیستید فرزند خودتان را پیدا کنید، تعبیر آن است که دیگران علیه شما اقدام می‌کنند. اگر خودتان را در خواب به شکل کودکی ببینید، تعبیر آن است که شما با کودک درونی خود گرفتار مسئله‌ای هستید. شاید در دوران کودکی خود محدودیت‌ها یا دردهایی را تجربه کرده‌اید و حالا باید به آنها رسیدگی کنید. اگر بچه‌ای را در خواب ببینید که گم شده است و از شما کمک می‌خواهد، تعبیر آن است که نباید خودتان را در به سرعت موقعیتی قرار بدهید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب غذا خوردن: ۷ تعبیر خوردن غذا و میوه در خواب

۴. تعبیر خواب گم شدن دختربچه

اگر بچه‌ای که در خواب گم شده است دختر باشد، این خواب جنبه زنانه شخصیت شما را نشان می‌دهد و تعبیر آن است که شما قبل از هر اقدامی باید به خوبی فکر کنید و با دیگران مشورت کنید.

۵. تعبیر خواب گم شدن پسربچه

اگر بچه‌ای که در خواب گم شده است پسر باشد، تعبیر آن است که در آینده‌ای نزدیک مجموعه‌ای از اتفاق‌های خوشایند و ناخوشایند برای شما رخ می‌دهد و نتایج گوناگونی برای شما به همراه خواهد داشت.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب سگ بزرگ: ۱۰ تعبیر دیدن سگ بزرگ در خواب

۶. تعبیر خواب گم شدن بچه در مدرسه، مهد کودک یا زمین بازی

اگر در خواب ببینید که به دنبال بچه خودتان می‌روید تا او را از مدرسه یا مهد کودک یا زمین بازی به خانه ببرید و در این هنگام متوجه می‌شوید که بچه شما گم شده است، تعبیر آن است که نشانه‌های مساعدی در آینده شما وجود خواهد داشت اما شما قادر نیستید نشان دهید که فردی حساس و آسیب پذیر هستید. در این صورت کودک گم شده در خواب با کودک درون شما در ارتباط است و نشان می‌دهد که شما باید زمانی را به تنهایی بگذرانید و با خودتان خلوت کنید تا به راه‌حل مناسبی برای مشکلی برسید که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب سگ: ۴۰ تعبیر دیدن سگ در خواب از نظر تحلیلگران خواب

انواع گوناگون خواب گم شدن بچه

شخصی بچه گم شده شما را پیدا کرده است.

مردم بچه گم شده‌ای را پیدا می‌کنند.

بچه گم شده خودتان در خواب پیدا می‌شود.

خودتان بچه گم شده‌ای هستید که در خواب پیدایتان می‌کنند.

با بچه گم شده‌ای در خواب روبه‌رو می‌شوید.

احساسات گوناگونی که در هنگام دیدن خواب گم شدن بچه تجربه می‌کنید عبارتند از: نگرانی، ناامیدی، نگرانی در مورد بچه، ترس و وحشت، دغدغه راحتی و آسایش بچه.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – فاطمه یحیی

منبع:auntyflo

تعبیر خواب گم شدن بچه: ۶ تعبیر دیدن گم شدن بچه در خواب

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک