حاشیه های کنسرت امیر تتلو؛ از فحش تا استعامل گل و مواد مخدر


کنسرت جنجالی امیر تتلو با حاشیه های فراوانش از فحش کاری های امیر تتلو تا کشیدن گل و حشیش امیر تتلو اولین کنسرتش را در تفلیس پایتخت کشور گرجستان برگزار کرد که بسیار حاشیه ای و جنجالی شد. او سال ها آرزو داشت که کنسرت برگزار کند و یک بار هم که قصد برگزاری کنسرت … نوشته حاشیه های کنسرت امیر تتلو؛ از فحش تا استعامل گل و مواد مخدر اولین بار در مجله...

حاشیه های کنسرت امیر تتلو؛ از فحش تا استعامل گل و مواد مخدر

کنسرت جنجالی امیر تتلو با حاشیه های فراوانش

از فحش کاری های امیر تتلو تا کشیدن گل و حشیش

امیر تتلو اولین کنسرتش را در تفلیس پایتخت کشور گرجستان برگزار کرد که بسیار حاشیه ای و جنجالی شد. او سال ها آرزو داشت که کنسرت برگزار کند و یک بار هم که قصد برگزاری کنسرت داشت، به دلیل فروش نرفتن بلیت هایش، کنسرت لغو شد. کنسرت او بیش از 3 ساعت اجرا شد و یکی از عجیب ترین کنسرت هایی بود که یک خواننده ایرانی برگزار کرده است.

حاشیه های کنسرت امیر تتلو؛ از فحش تا استعامل گل و مواد مخدر

از فحش دادن و به کار بردن الفاظ رشت تا کشیدن مواد مخدر

امیر تتلو در کنسرتش حالت عادی نداشت، او از ابتدای کنسرت حالتی غیرعادی داشت و گفت :

ما از 6 بعد از ظهر اینجاییم و از 5 داریم sound check می کنیم، ک*ن گ***ی از شما بوده که دیر اومدین! حالا باید واستینتا بقیتونم بیان!

جالب اینجاست که حاضرین در سالن، او را پس از هر فحشی تشویق می کردند.

امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو پس از 16 سال بلاخره به آرزویش رسید و کنسرتش ررا برگزار کرد. کنسرت امیر تتلو 3 ساعت و نیم طول کشید. تصویر برداری این کنسرت توسط کمپانی آونگ انجام شد و به صورت پخش زنده و فول اچ دی از شبکه های اینترنتی و اینستاگرام پخش شد و تعداد زیادی هم کنسرت او را به صورت آنلاین تماشا کردند.

اما نکته عجیب این است که امیر تتلو بسیار زن ستیز است و ضد زن است ولی در کنسرت او تعداد زیادی زن حضور داشتند و با وجود الفاظ رکیک و ضد زنی که امیر تتلو می داد، باز هم او را تشویق می کردند. البته در حرکتی عجیب، تمام نوازنده های کنسرت او خانم بودند!

همچنین بخوانید : تمام درگیری ها و جنجال های امیر تتلو با چهره های معروف و بازیگران! +تصاویر

حاشیه های کنسرت امیر تتلو؛ از فحش تا استعامل گل و مواد مخدر

عکس امیر تتلو در کنار مادر و خواهر (مادر و خواهر امیر تتلو)

امیر تتلو حتی ظاهرش عجیب است و تمام بدنش را خالکوبی کرده است و رفتارهایش هم خاص است و مانند هیچ هنرمند دیگری نیست. مادر امیر تتلو در مورد رفتارهای فرزندش گفت : امیر را شما زامبی ها به این روز انداختید!

حاشیه های کنسرت امیر تتلو؛ از فحش تا استعامل گل و مواد مخدر

دیدگاه ها در مورد کنسرت امیر تتلو

نکته جالبی که در مورد کنسرت او وجود دارد، کامنت هایی بود که در مورد امیر تتلو در فضای مجازی منتشر می شد بود. بعضی ها به او حق می دادند و بعضی هم اظهار تاسف می کردند.

متاسفانه نوجوانان زیادی طرفدار او هستند که این را می توان از تعداد فالوورهای او در اینستاگرام هم متوجه شد. افرادی که کورکورانه از حرکات بی ادبانه او حمایت می کنند و به هر قیمتی حاضر هستند طرفدار او باقی بمانند.

حاشیه های کنسرت امیر تتلو؛ از فحش تا استعامل گل و مواد مخدر

این را هم باید گفت که امیر تتلو در صورتی که در بستری درست قرار می گزفت، هنرمندی توانایی است و می توانست خواننده ای بسیار مشهور شود.

برگرفته از پارس ناز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی