روزبرگ : ورشتپن یک خودشیفته محض است


فرمول یک ایران – در اخرین پادکستی که قهرمان سال 2016 فرمول یک در صفحه شخصی یوتیوب خود با توتو ولف مدیر تیم مرسدس آ ام گ داشت اینطور اظهار نظر کرده است که اگر در دیکشنری به دنبال کلمه نارسیسیست بنگریم، نام مکس ورشتپن را در کنار آن می بینیم البته روزبرگ می گوید که این چیز بدی نیست! به طور کل نیکو روزبرگ اینگونه در مورد راننده هلندی تیم ردبول صحبت...

فرمول یک ایران – در اخرین پادکستی که قهرمان سال 2016 فرمول یک در صفحه شخصی یوتیوب خود با توتو ولف مدیر تیم مرسدس آ ام گ داشت اینطور اظهار نظر کرده است که اگر در دیکشنری به دنبال کلمه نارسیسیست بنگریم، نام مکس ورشتپن را در کنار آن می بینیم البته روزبرگ می گوید که این چیز بدی نیست!

به طور کل نیکو روزبرگ اینگونه در مورد راننده هلندی تیم ردبول صحبت کرده است:

شما چطور می توانید به خودتان شک نکنید آنهم وقتیکه یک اشتباه را 6 بار تکرار می کنید؟ در تلاش هفتم نیز دوباره همان اشتباه را تکرار می کنید ولی به دلیل استعداد بالایی که دارید این روش اشتباهی که در پیش گرفته اید مفید واقع می شود و دیگر اشتباه هفتم رخ نمی دهد و یک موفقیت درخشان حاصل می شود! اگر یک انسان خودشیفته محض باشید آنهم با یک استعداد ماورایی، این ترکیب شخصیتی شما می تواند شما را به قدرتمندترین شخص ممکن تبدیل کند.

روزبرگ : ورشتپن یک خودشیفته محض استروزبرگ : ورشتپن یک خودشیفته محض است استبان آکون و مکس ورشتپن – مسابقه فرمول یک ابوظبی 2018

البته توتو ولف مدیر تیم مرسدس آ ام اگ، سریعا به دفاع از ورشتپن برخواست و اینگونه پاسخ روزبرگ را داد:

بخشی از زندگی ورشتپن است که ما نمی توانیم انر ببینیم، برای مثال رابطه او با پدرش. به نظر من جو (پدر مکس) نظرات خودش را مستقیما به پسرش می دهد و پسرش قصد و دلیلی برای محدود کردن خود نمی بیند. رفتار مکس یک نوع اعتماد به نفس خاصی را در او نشان می دهد حتی در بعضی از مواقع بشود گفت او بیش از اندازه اعتماد به نفس دارد. اما او خیلی جوان است، وقتیکه او در گرندپری مونزا سال قبل با والتری برخورد کرد واضح بود که هیچ فضایی برای عبور وجود ندارد. من بازپخش این گرندپری را در شبکه اسکای چند روز بعد دوباره دیدم و مارتین براندل که به همه چیز آگاه است در گزارش بیان کرد که در آن لحظه فضای کافی وجود نداشت. به نظرم هرچقدر که او مسن تر شود می تواند بهتر این عصبانیت و خشم خود را کنترل کند. اگر تو هم نوزده سالگی یا بیست سالگی خودت را بخاطر داشته باشی صحبت های مرا متوجه می شوی، من خودم نیز در این سن بودم کاملا داستان زندگی برایم متفاوت بود. این مسئله به نظرم کاملا به سن او مرتبط است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس