خوشحالم کار «مولر» پایان یافت / انتشار کامل گزارش مرا آزرده نمی کند


خوشحالم کار «مولر» پایان یافت / انتشار کامل گزارش مرا آزرده نمی کند

رئیس جمهوری آمریکا بالاخره نسبت به اخبار منتشر شده در مورد پایان یافتن گزارش «رابرت مولر»،بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سی ان ان»، رئیس جمهوری آمریکا بالاخره نسبت به اخبار منتشر شده در مورد پایان یافتن گزارش «رابرت مولر»،بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 واکنش نشان داد.

«دونالد ترامپ» گفت خوشحال است که تحقیقات مولر پایان یافته است و در عین حال تاکید کرد که معتقد است برخی از افراد دست به «اقدامات شیطنت آمیز» در این زمینه زدند.

وی با اشاره به اینکه این افراد روایت های غلطی را ارائه کردند گفت که در مورد هیچ رئیس جمهوری دیگری نباید چنین کاری انجام شود.

رئیس جمهوری آمریکا دراین باره گفت: «ما خوشحالیم که این تحقیقات به پایان رسید و 100 درصد به همان شیوه ای نجام شد که باید می شد.من دوست داشتم این کار بسیار زودتر و سریع تر انجام می شد.افراد بسیاری هستند که کارهای بسیار بسیار بد و شیطنت آمیز علیه کشور ما انجام دادند.من مدت هاست آنها را رصد کرده ام.آنها به کنگره دروغ گفتند و شما می دانید که آنها چه کسانی هستند.اما آنچه آنها انجام دادند یک روایت غلط و یک اقدام بسیار وحشتناک بود.نمی توانیم هرگز اجازه بدهیم که این اتفاق بار دیگر برای رئیس جمهوری دیگری رخ دهد.»

ترامپ همچنین گفت که حتی انتشار کامل گزارش مولر از سوی دادستان کل آمریکا او را ناراحت و آزرده نخواهد کرد.

این اظهارات را می توان فرار رو به جلوی رئیس جمهوری آمریکا دید که اکنون موقعیت خود را به ویژه برای انتخابات 2020 بسیار در معرض خطر می بیند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان