هوای خراسان رضوی بارانی و مه آلود است


هوای خراسان رضوی بارانی و مه آلود است

آیدا فاروقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس نقشه های هواشناسی پیش بینی می شود امروز آسمان خراسان رضوی همچنان نیمه ابری تا ابری و در برخی...

آیدا فاروقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس نقشه های هواشناسی پیش بینی می شود امروز آسمان خراسان رضوی همچنان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات به خصوص در نوار شرقی و جنوبی شاهد وزش باد شدید، بارش باران با احتمال رعد و برق باشد.
وی ادامه داد: همچنین در مسیرهای جاده ای کوهستانی خراسان رضوی تشدید پدیده مه و کاهش میدان دید افقی تا پایان امروز رخ می دهد. طی ساعات پایانی امشب نیز مناطق کوهستانی مستعد بارش برف هستند.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: بر این اساس بیشترین میزان بارش برای شهرستانهای درگز، کلات، فریمان، گناباد، تربت جام، تایباد، مشهد و توابع آنها پیش بینی می شود و احتمال جاری شدن روان آب نیز قطعی است.
وی قوچان با کمیته دما صفر درجه و تایباد با بیشینه دمای 27 درجه سانتیگراد را به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف 24 ساعت اعلام و بیان کرد: افزود: بیشترین میزان بارش طی همین مدت در سرخس 3.8 میلیمتر گزارش شده است.
فاروقی افزود: از فردا دهم فروردین ماه شاهد روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی هستیم که تا روز یکشنبه هفته آتی ادامه دارد.
7496/1858
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)