تصویری از کارت ملی پسر عموی ایرانی زین الدین زیدان + عکس


تصویری طنز از نام خانوادگی زیدان در صورتی که در ایران متولد شده بود. نوشته تصویری از کارت ملی پسر عموی ایرانی زین الدین زیدان + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تصویری از کارت ملی پسر عموی ایرانی زین الدین زیدان + عکس

تصویری از نام خانوادگی زیدان در صورتی که در ایران متولد شده بود
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۵
تصویری از کارت ملی پسر عموی ایرانی زین الدین زیدان + عکس

تصویری طنز از نام خانوادگی زیدان در صورتی که در ایران متولد شده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تصویری جالب در فضای مجازی از شباهت نام خانوادگی یکی از شهروندان ایرانی به زیدان فوتبالیست فرانسوی و سرمربی کنونی رئال مادرید منتشر شده است.

این شهروند که نام خانوادگی زیدانیان را دارد ، هدف شوخی کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و برخی از کاربران فضای مجازی به شوخی نوشته اند که احتمالا نامبرده از خویشاوندان ایرانی زین الدین زیدان است.

تصویری از کارت ملی پسر عموی ایرانی زین الدین زیدان + عکس

زین‌الدین زیدان ، زادهٔ ۲۳ ژوئن ۱۹۷۲ در مارسی، فرانسه ملقب به زیزو؛ مربی فوتبال کنونی و بازیکن فوتبال بازنشستهٔ فرانسوی است که سرمربیگری باشگاه رئال مادرید را بر عهده دارد. زیدان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال محسوب می‌شود که به دلیل سرآمدی‌اش در بازی‌سازی، دقت، دید، و تکنیک به موفقیت‌های بسیاری دست یافت. او برای تیم‌های یوونتوس، رئال مادرید و تیم ملی فرانسه به رقابت می‌پرداخت.

زیدان در طول فعالیت حرفه‌ای خود سه عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان از سوی فیفا در سال‌های ۱۹۹۸، ۲۰۰۰ و ۲۰۰۳، یک عنوان بهترین بازیکن لیگ ۱ فرانسه، یک عنوان بهترین بازیکن لیگ سری آ ایتالیا و دو عنوان بهترین بازیکن خارجی لالیگا را کسب کرد و نام او در فیفا ۱۰۰ (لیست بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال از نظر پله) حضور دارد.

او همچنین برنده جایزه بهترین بازیکن سال اروپا، جایزهٔ با ارزش‌ترین بازیکن جام باشگاه‌های اروپا و نیز جایزهٔ بهترین بازیکن جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ شده‌است و به قهرمانی جام جهانی ۱۹۹۸، جام ملت‌های اروپا، جام باشگاه‌های اروپا، لیگ ایتالیا، و لیگ اسپانیا نائل آمده‌است و از این رو می‌توان او را از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال دانست.

زیدان سه بار در فینال جام جهانی و فینال جام باشگاه‌های اروپا گل زده‌است که دوبار گلزنی در فینال جام جهانی به جام ۱۹۹۸ مربوط می‌شود که در این جام زیدان دوبار توانست با سرزنی دروازه برزیل را باز کند و با فرانسه به قهرمانی برسد.

در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۰۲، او با پای چپ گلی را به ثمر رساند که موجب قهرمانی تیم رئال مادرید در این جام شد و این گل به عنوان یکی از بهترین گل‌ها در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسیده‌است. زیدان در فرانسه ردهٔ اول بهترین بازیکن فوتبال تاریخ فرانسه را به خود اختصاص داده‌است.

زیدان در جام جهانی ۲۰۰۶ نیز در صعود فرانسه به فینال جام جهانی نقش داشت و با فرانسه نائب قهرمان شد. او پس از فینال این جام از فوتبال خداحافظی کرد و به این ترتیب رئال مادرید آخرین تیم باشگاهی و فینال جام جهانی ۲۰۰۶ آخرین بازی حرفه‌ای او بود.

وی از ابتدای سال ۲۰۱۳ به عنوان کمک مربی در کنار کارلو آنچلوتی مشغول به حرفهٔ مربیگری در باشگاه رئال مادرید شد و سپس از ژانویهٔ ۲۰۱۶ هدایت رئال مادرید را به‌عنوان سرمربی برعهده گرفت که در مدت حضورش تا مه سال ۲۰۱۸، بعد از کسب موفقیت‌هایی همچون سه عنوان قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا از سوی فیفا به‌عنوان برترین مربی سال ۲۰۱۷ فوتبال جهان برگزیده شد اما او در مه ۲۰۱۸ از سِمت خود در رئال کناره‌گیری کرد. زیدان دوباره با قراردادی ۳ ساله و نیمه به رئال مادرید پیوسته‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طالع بینی سال اژدها / خصوصیات متولدین سال اژدها + فیلم