ثبت دو وقف در اولین روز‌های سال 98 در شبستر


ثبت دو وقف در اولین روز‌های سال 98 در شبستر

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شبستر از ثبت دو وقف جدید در اولین روزهای سال 98 در شهرستان شبستر خبر داد.

ثبت دو وقف در اولین روز‌های سال 98 در شبسترحجت‌الاسلام عزالدین تقی‌زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شبستر، درگفتوگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ضمن تبریک سال جدید با بیان اینکه همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در این شهرستان و در اولین روز کاری سال که به سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده است، عنوان کرد: در این شهرستان در طی این ایام دو وقف جدید ثبت شد.
وی در تشریح این دو مورد وقف اظهار کرد: یک قطعه زمین با کاربری مذهبی به متراژ ۳۲۲ مترمربع به ارزش ۷۰۰میلیون ریال درحق مرحوم کربلایی رضا جوانی و همسر مکرمه اش مرحومه رقیه پناه آذری جهت احداث خیریه و آشپزخانه مسجد سادات واقع در بخش تسوج دیزج شیخ مرجان وقف شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شبسترادامه داد: دومین مورد وقف نیز ۳۶ دقیقه حق آبه از قنات ملکان توسط وراث مرحوم کربلایی حسن افصحی جهت هزینه کرد در مصارف مسجد حاج شرفلو دیزج خلیل به ارزش۱۵۰میلیون ریال است.
حجت‌الاسلام تقی زاده با بیان اینکه وقف چراغی برای آخرت است، خاطر نشان کرد: وقف یکی از کارهای خیر محسوب می‌شود که انسان در قالب این سنت حسنه، بخشی از مال خود را با جان و دل برای مردم وقف می‌کند،و کسانی که در این راه معنوی گام های مثبتی برمی دارند یقینا در آخرت اجر نیک اعمالشان را خواهند دید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق