بازیگران جدیدی به سه‌گانه Fear Street پیوستند


اشلی زوکرمن (Ashley Zukerman)، فرد هچینگر (Fred Hechinger)، جولیا روالد (Julia Rehwald) و جرمی فورد (Jeremy Ford) برای بازی در سه‌گانه Fear Street محصول کمپانی قرن 20 و Chernin...

بازیگران جدیدی به سه‌گانه Fear Street پیوستند

اشلی زوکرمن (Ashley Zukerman)، فرد هچینگر (Fred Hechinger)، جولیا روالد (Julia Rehwald) و جرمی فورد (Jeremy Ford) برای بازی در سه‌گانه Fear Street محصول کمپانی قرن ۲۰ و Chernin Entertainment قرارداد امضا کرده‌اند. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

لی جانیاک (Leigh Janiak) این سه‌گانه را کارگردانی می‌کند که براساس رمان Fear Street نوشته آر ال استین (R.L. Stein) است. بازیگران جدید این فیلم کیانا مادیرا (Kiana Madeira)، اُلیویا ولچ (Olivia Welch) و بنجامین فلورز جونیور (Benjamin Flores Jr) هستند.

الکس راس پری (Alex Ross Perry) کارگردان و نویسنده فیلم Listen Up Philip و Queen of Earth برای کارگردانی دنباله Fear Street 2 به این پروژه ملحق شده بود.

مجموعه کتاب Fear Street، کتاب‌های ترسناکی هستند که استین پیش از موفقیت مجموعه Goosebumps نوشته بود و مختص نوجوانان است. داستان این مجموعه، درباره شهر خیالی شیدی‌ساید، اوهایو، است که دوره‌های زمانی متفاوتی را در ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ و شخصیت‌های جدیدی را به تصویر می‌کشد، که در دیگر کتاب‌ها هم آماده‌اند.

استودیو Chernin Entertainment پروژه‌های دیگری را با جیسون یانگ (Jason Young) می‌سازد.

هالیوود ریپورتر

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

بازیگران جدیدی به سه‌گانه Fear Street پیوستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه