دربی89؛چهارمین دوئل برانکووشفر اینبار سرجام


برانکو نهمین دربی خود را تجربه می‌کند و تاکنون سه بازی طعم پیروزی و دو بار طعم شکست را چشیده است. شفر نیز در سه دربی یک باخت، یک برد و یک مساوی را تجربه کرده است. به گزارش تابناک ورزشی، آمار بازی های این دو مربی...

برانکو نهمین دربی خود را تجربه می‌کند و تاکنون سه بازی طعم پیروزی و دو بار طعم شکست را چشیده است. شفر نیز در سه دربی یک باخت، یک برد و یک مساوی را تجربه کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، آمار بازی های این دو مربی خارجی نشان می‌دهد هر دو بر خلاف مربیان قبلی دو تیم خیلی محتاط نبوده‌اند، هر چند عواقب باخت در دربی هر مربی را تا حدی محتاط می‌کند. برانکو و شفر هر دو مربی اهل ریسک و علاقمند به بازی تهاجمی نشان داده‌اند و امیدواریم آنها همین تفکر را در بازی امروز هم داشته باشند. قطعا آنها به خوبی می‌دانند که تساوی در این بازی از لحاظ امتیازی تفاوت چندانی با شکست برای تیم‌شان ندارد و با کسب این نتیجه فقط هواداران تراکتورسازی و سپاهان را خوشحال می‌کنند.

پرسپولیس و استقلال در شرایطی دربی 89 را برگزار می‌کنند که در بهترین شرایط خود به سر می‌برند و هواداران‌شان را بیش از هر زمان دیگری نسبت به آینده به خصوص موفقیت در رقابت‌های بین المللی امیدوار کرده‌اند مخصوصا استقلال که با تماشاگرانش آشتی کرده و جذابیت را با هیجانی کردن لیگ به این رقابت‌ها برگردانده است. در این شرایط نباید این تفکر در ذهن هواداران دو تیم وجود داشته باشد که باخت در دربی پایان همه چیز است چرا که همین حساسیت بیش از حد و ترس از باخت مثل خیلی از دربی‌ها، کیفیت این مسابقه را تا حد زیادی پایین می‌آورد.

این مسابقه 3 امتیاز دارد و برنده آن را شاید از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار گیرد اما نمی‌تواند موفقیت خود در بازی‌های آینده را تضمین کند. پرسپولیس در حال حاضر با 45 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و استقلال 43 امتیازی در جایگاه دوم ایستاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!