آمادگی تیپ 65 نوهد در تهران برای امداد‌رسانی در شرایط خاص/ اعزام تکاوران بیشتر به مناطق سیل‌زده/ آماده‌باش تمامی یگان‌ها و گردان‌های امدادی ارتش


آمادگی تیپ 65 نوهد در تهران برای امداد‌رسانی در شرایط خاص/ اعزام تکاوران بیشتر به مناطق سیل‌زده/ آماده‌باش تمامی یگان‌ها و گردان‌های امدادی ارتش

امیر سرتیپ تقی خانی گفت: یگان‌ها و گردان‌های امدادی ارتش در آمادگی کامل هستند تا در صورت نیاز در تهران و شهرستان‌ها اقدام به امداد‌رسانی کنند.

امیر سرتیپ تقی خانی گفت: یگان‌ها و گردان‌های امدادی ارتش در آمادگی کامل هستند تا در صورت نیاز در تهران و شهرستان‌ها اقدام به امداد‌رسانی کنند.

آمادگی تیپ 65 نوهد در تهران برای امداد‌رسانی در شرایط خاص/ اعزام تکاوران بیشتر به مناطق سیل‌زده/ آماده‌باش تمامی یگان‌ها و گردان‌های امدادی ارتشامیر سرتیپ شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین اقدامات ارتش در مناطق سیل زده استان گلستان با بیان اینکه تا به امروز ۱۰۰ مرحله بالگرد‌های هوانیروز و نیروی دریایی ارتش به کمک رسانی پرداختند، اظهار کرد: این اقدامات علاوه بر مناطق سیل زده، برف گیر و صعب العبور استان ها، جابجایی بیماران و مصدومان، ارسال آذوقه، تجهیزات و نیاز‌های اولیه مردم را نیز شامل شده است.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه دو بیمارستان تخصصی صحرایی نیروی زمینی و دریایی ارتش در استان گلستان مستقر و به مردم منطقه خدمات بهداشت و درمان ارائه می‌دهد، ادامه داد: تیم‌های غواصی، قایق‌ها و تکاوران دریایی همچنان در منطقه حضور داشته و مشغول کمک رسانی به سیل زدگان استان هستند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش با احداث پل، ارتباط برخی از مناطق قطع شده را برقرار کرده و همچنان خدمات مهندسی ادامه دارد و قرار است تعدادی دیگر از نیرو‌های تکاور نیروی زمینی ارتش برای کمک رسانی بیشتر به نیرو‌ها در مناطق سیل زده استان گلستان ملحق شوند.

وی در ادامه با اشاره به کمک رسانی ارتش در دیگر استان‌های سیل زده گفت: در استان فارس نیرو‌های ارتش علاوه بر کمک رسانی، در اسکان مردم عزیز در مرکز علوم وفنون شیراز و پایگاه شهید دوران نیروی هوایی بلافاصله اقدام کرده و موثر بودند.

امیر سرتیپ تقی خانی اضافه کرد: در سرپل ذهاب با اقدام به موقع مجموعه تیپ ۷۱ ارتش و تخلیه کانکس‌ها و مردم و جابجایی آن‌ها به مکانی امن مانع از ایجاد مشکلات برای مردم منطقه شدند.

وی به حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در منطقه سیل زده استان گلستان اشاره کرد و افزود: در جلسه‌ای که با حضور سرلشکر باقری برگزار شد دستوراتی به مجموعه ارتش، سپاه و نیروی مسلح داده شد تا با تلاشی مضاعف کمک‌رسان مردم و دولت باشند.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه کمک رسانی‌ها تا زمان نیاز به حضور مجموعه ارتش و نیرو‌های مسلح در مناطق سیل زده ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: به مجموعه تمامی یگان‌ها و گردان‌های امدادی ارتش آماده باش داده شده و به همه یگان‌های ارتش نیز ابلاغ شده تا در صورت نیاز در تهران و شهرستان‌ها آمادگی داشته باشند.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه تیپ ۶۵ نوهد در برای کمک به سیل زدگان در استان گلستان حضور دارند، خاطر نشان کرد: تعدادی از این نیرو‌ها هم در تهران آماده هستند تا برای امداد رسانی‌ در شرایط خاص ناشی از بلای طبیعی انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند