دربی به جنجال کشیده شد!


دربی به جنجال کشیده شد!

مربی تیم فوتبال استقلال در اواسط نیمه اول به تصمیم خورشیدی معترض شد.

به گزارش مشرق، بعد از گل احمد نورالله‌ی به استقلال این بازیکن به سمت طرفداران تیمش رفت و شادی خود را با مشت‌های گره کرده با آنها تقسیم کرد.

* هواداران پرسپولیس در دقیقه ۲۴ مرحوم هادی نوروزی را مورد تشویق قرار دادند.

* در دقیقه ۲۵ بازی داور به سود پرسپولیس اعلام خطا کرد که منشا به کمک داور معترض شد. در ادامه فرهاد مجیدی به این صحنه اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید:

نورالله‌ی رکورد رحمتی را شکست

* هواداران پرسپولیس بعد از اینکه تیمشان از رقیب سنتی پیش افتاد برانکو را یکصدا تشویق کردند.

*در دقیقه ۳۲ بازی هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند داور برای این تیم پنالتی اعلام نکرده است که به همین دلیل با سوت‌های خود نسبت به این صحنه واکنش نشان دادند.

*در دقیقه ۳۵ بازی فرشید اسماعیلی به محمد نادری اعتراض کرد که این حرکت هافبک استقلال باعث اعتراض نیمکت نشینان پرسپولیس شد. در نهایت هم با وساطت داور طرفین با هم دست دادند.

*در دقیقه ۴۰ بازی حرکت کمال کامیابی نیا باعث عصبانیت شجاعیان و نیمکت نشینان استقلال شد. هافبک پرسپولیس توپ را به سمت نیمکت استقلال شوت زد که این موضوع با اعتراض مرتضی تبریزی و شجاعیان و سایر نیمکت نشینان استقلال شد ولی در نهایت قائله ختم به خیر شد.

*هنگام اعلام پنالتی به سود استقلال بیرانوند معتقد بود محمدرضا اکبریان داور پشت دروازه این پنالتی را وتو می‌کند اما خورشیدی اعتقادی به این موضوع نداشت.

* در یک صحنه درگیری بین شجاع خلیل زاده و بازیکنان استقلال به وجود آمد که رحمتی به سمت خلیل زاده رفت و با وی صحبت کرد.

*بعد از پنالتی اسماعیلی بیرانوند به سمت کمک داور رفت و به وی اعتراض کرد. همچنین در این لحظات خلیل زاده با نیمکت نشینان استقلال درگیر شد که این بار اصغر حاجیلو وارد عمل شد و از مدافع پرسپولیس خواست به سمت زمین برود.

* هنگامی که اسماعیلی پنالتی را خراب کرد پیراهن خود را بالا زد تا به این شکل ناراحتی خود را نشان بدهد. امید نورافکن بعد از پایان نیمه اول به سمت اسماعیلی رفت و به وی روحیه داد.

* بعد از پایان نیمه اول برانکو دوان دوان به سمت داور رفت و از بازیکنان پرسپولیس خواست تا به خورشیدی اعتراض نکنند.

* هنگام خروج دو تیم از زمین سید جلال حسینی به سمت مجیدی رفت و از مربی استقلال خواست تا بازیکنانش را به آرامش دعوت کند.

*هواداران عصبانی پرسپولیس هنگام خروج استقلالی‌ها از زمین علیه بازیکنان حریف شعار داده و اشیایی را پرت کردند که سید جلال حسینی از آنها خواست این کار را انجام ندهند.

دیدار دو تیم با تک گل نورالله‌ی به سود پرسپولیس در جریان است.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی