سه هزار نیرو محله سعدی را پاکسازی کردند


سه هزار نیرو محله سعدی را پاکسازی کردند

اسکندرپور گفت: پس از وقوع حادثه سیل در محله سعدی با بسیج سه هزار نیرو در شهرک سعدی تلاش کردیم آثار سیل و گل و لای را از بین ببریم و این منطقه را به وضعیت قبلی خود بازگردانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور» امروز (شنبه 10 فروردین) در بازدید از محله سعدی با اشاره به پاکسازی و شستشوی خیابان های این محله و زدودن آثار گل و لای از آن گفت: پس از وقوع حادثه سیل در محله سعدی با بسیج سه هزار نیرو در شهرک سعدی تلاش کردیم آثار سیل و گل و لای را از بین ببریم و این منطقه را به وضعیت قبلی خود بازگردانیم.

شهردار شیراز با بیان اینکه بسیاری از نیروهای شهرداری از همان ساعات ابتدایی پس از وقوع سیل در شهرک سعدی حضور پیدا کردند و بدون وقفه در حال خدمت رسانی هستند، افزود: پس از اتمام عملیات پاکسازی محله سعدی، عملیات بهسازی این محله آغاز می شود.

وی با حضور در محله سعدی و گفت و گو با شهروندان آسیب دیده این محله اعلام کرد: برای اینکه به مردم سعدی ثابت کنیم مجموعه شهرداری کنار آنها باقی می ماند، از هفته آینده بهسازی و زیباسازی بلوار شهید وفایی را آغاز و آن را به بهترین صورت به شهروندان ساکن در این منطقه تقدیم می کنیم.

اسکندرپور با تشکر از نیروهای شهرداری حاضر در محله سعدی همچون نیروهای پاکبان، فضای سبز، خدمات شهری، آتش نشان و غیره عنوان کرد: برای یاری رسانی هر چه سریعتر به محله سعدی و بازگرداندن شرایط عادی به این محله نیروهای ستادی، مدیران میانی و ارشد شهرداری نیز در حوزه های کارگری کمک کردند.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: بخش زیادی از شهروندان برای کمک به آسیب دیدگان حادثه سیل در کنار ما بودند و این همدلی، همراهی و همگامی مردم و مسئولین ویژگی شاخص روزهای پس از حادثه سیل بود. مجموعه شهرداری نیز تلاش دارد با خدمتگزاری بیشتر به شهروندان از این همدلی سپاسگزاری کنیم.

وی ضمن تشکر از شهروندان و گروه های مردم نهاد که پس از وقوع حادثه سیل به یاری شهروندان محله سعدی آمدند، گفت: امیدوارم همراهی و همدلی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری پس از این نیز ادامه داشته باشد.

براساس این گزارش نیروهای شهرداری شیراز علاوه بر پاکسازی و بهسازی محله سعدی از آثار گل و لای به جای مانده از سیل روز ششم فروردین ماه، اقدام به برپایی نانوایی صلواتی، نیازسنجی اقلام ضروری خانواده های آسیب دیده و توزیع بسته های کمکی بین آنها کرده است.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...