تردد وسایل نقلیه در محورهای گردشگری لرستان ممنوع شد


تردد وسایل نقلیه در محورهای گردشگری لرستان ممنوع شد

گروه فرهنگی ـ مدیرکل راهداری لرستان با تاکید بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری، افزود: محورهای گردشگری آبشارهای بیشه و نوژیان در خرم‌آباد، چکان و آب سفید الیگودرز، محور امامزاده بابابزرگ دلفان، امامزاده محمد بن حسن الیگودرز و محور کهمان الشتر تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

تردد وسایل نقلیه در محورهای گردشگری لرستان ممنوع شدبه گزارش ایکنا از لرستان، عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، امروز، یازدهم فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی‌بر احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیلاب در این هفته، در جلسه ستاد مدیریت بحران استان مصوب شد که همه محورهای گردشگری از روز یکشنبه، یازدهم فروردین تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد وسایل نقلیه در آن‌ها ممنوع شود.
وی با تاکید بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری طی ۴۸ ساعت آینده، افزود: در این راستا محورهای گردشگری آبشارهای بیشه و نوژیان در شهرستان خرم‌آباد، آبشارهای چکان و آب سفید الیگودرز، محور امامزاده ابراهیم (بابابزرگ) دلفان، امامزاده محمد بن حسن الیگودرز و محور کهمان شهرستان الشتر تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تیم‌ها و امکانات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در کنار سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی در آماده‌باش کامل قرار دارند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری