حضور عوامل «شش قهرمان و نصفی» در صدا و سیما


حضور عوامل «شش قهرمان و نصفی» در صدا و سیما

عوامل و بازیگران شش قهرمان و نصفی امروز در محل روابط عمومی سازمان صدا و سیما حضور یافتند و نظرات مخاطبان را شنیدند و با آن‌ها گفتگو و تبادل نظر کردند

کارگردان مجموعه تلویزیونی «شش قهرمان و نصفی» در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، هدف این مجموعه تلویزیونی را تشویق خانواده‌های ایرانی به خرید کالای ایرانی در قالبی مفرح دانست.
حسین قناعت این مجموعه تلویزیونی را دارای فضایی سرگرم‌کننده، طنز و شاد با ضرباهنگ تند و فعال، برای خانواده‌ها دارد و موضوع اصلی آن، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است.

وی با اشاره به اینکه علاقه به ساختن سبک کودک و نوجوان دارد، ​تصریح کرد: فضای کلی این مجموعه تلویزیونی مانند فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» که پارسال به نمایش گذاشته شد و با استقبال زیادی هم مواجه شد، تلفیقی از هنر طنز و ورزش‌های رزمی است.
این کارگردان با تأکید شش قهرمان و نصفی مجموعه‌ای در حمایت از تولید ملی است خاطر نشان کرد: هدف این مجموعه تلویزیونی خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی، از طریق طنز و سرگرمی است؛ هدفی که در فیلم سینمایی قهرمانان کوچک نیز طراحی و پیاده شد.
وی افزود: در واقع این مجموعه تلویزیونی می‌خواهد این نکته را به هم وطنانمان تذکر دهد که با خرید کالای ایرانی، فرصت جدید برای کار کردن و بهبود زندگی کارگر ایرانی فراهم می‌شود.
قناعت با اشاره به اینکه این طرح تلویزیونی با حمایت سیمافیلم تولید شده است گفت: همه بازیگران خردسال و نوجوان فیلم «قهرمانان کوچک»، در مجموعه تلویزیونی «شش قهرمان و نصفی» هم حضور داشته اند.
وی با اشاره به اینکه فیلمبرداری از این مجموعه تلویزیونی تا دو روز قبل از نوروز ادامه داشت گفت:​ البته با توجه به حجم کار، ​ از نتیجه آن راضی هستم و امیدوارم در آینده با کار سینمایی و شاد آن را ادامه دهم.
قناعت گفت:​ کار با این بچه‌ها را دوست دارم و دست تک تک این ۵ بازیگر کودک را که قهرمانان واقعی آن هستند می‌بوسم و اگر کاری در دست داشته باشم و داستان آن با این بچه‌ها سازگار باشد به طور حتم دوباره آنان را بکار می‌گیرم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی