کانون های مساجد الگوی عینی حمایت از تولید داخلی باشند


کانون های مساجد الگوی عینی حمایت از تولید داخلی باشند

شاهی عربلو گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به دلیل گستردگی در سراسر کشور، باید الگوی عینی حمایت از تولید داخلی باشند.

حجت الاسلام "محمد شاهی عربلو" در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به انتخاب دوباره شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با موضوع اقتصادی، گفت: رهب معظم انقلاب اسلامی با نگاه جامع خودشان، حدود ده سال است که مدام نسبت به تلاش دشمن برای ایجاد جنگ تمام عیار اقتصادی هشدار می دهند.

امام جماعت مسجد پنج تن آل عبا(ع) افزود: دشمن با نزدیک شدن عمر انقلاب اسلامی به چهل سالگی جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه ملت بزرگ ایران آغاز کرد تا به این صورت مردم را از ادامه حیات نظام و دستاوردهای بی نظیر چهل ساله آن ناامید کند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری امسال نیز شعاری با محتوای اقتصادی مطرح کردند تا شاید این بار گوش های ناشنوای برخی از مسئولان، متوجه اهمیت برنامه ریزی جدی برای رفع مشکلات معیشتی مردم شوند. انشالله سال 1398 نقطه عطفی در عبور ملت ایران از چالش های اقتصادی خواهد بود.

این استاد حوزه علمیه گفت: مساجد و نهادهای مردمی و خودجوش آن به ویژه بسیج و کانون های فرهنگی هنری می توانند همچون گذشته بازوان خوبی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مقابله به نبرد اقتصادی دشمن باشند و اجازه تحقق دسیسه های غیر انسانی دشمن را نخواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد که در سراسر کشور فعالیت می کنند و شمار آنها بیش از 24 هزار باب است باید الگوی عینی و عملی حمایت از تولید داخلی و رونق کالاهای ایرانی باشند و نهضت حمایت از رونق تولید داخلی و مصرف کالای ایرلانی ایجاد خواهند کرد.

امام جماعت مسجد پنج تن آل عبا(ع) ادامه داد: هر نهادی که مسجد پایه، مردم محور و جوان گرا باشد می تواند بازوی پرتوان ولایت فقیه برای استمرار حرکت پرشتاب و موفقیت آمیز نظام جمهوری اسلامی در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و علمی باشد که بی شک کانون های فرهنگی هنری مساجد در کار بسیج، از مهم ترین نمونه های موفق چنین نهادی هستند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد