آماده باش کامل برای خدمت رسانی به گردشگران نوروزی


آماده باش کامل برای خدمت رسانی به گردشگران نوروزی

محمدی از آماده باش کامل ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی در موج دوم سفرها خبر داد و گفت: 10.7 درصد اقامت مسافران نوروزی از 28 اسفند تا 9 فروردین افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «فریدون محمدی» ظهر امروز ( ۱۱ فروردین) در جلسه برنامه ریزی برای ارائه خدمات به گردشگران در موج دوم سفر های نوروزی گفت: برای خدمت رسانی به همه مسافران نوروزی و گردشگران در دور دوم سفرهای نوروزی آمادگی کامل داریم.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به آمادگی ادارت کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان های سراسر کشور، خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی و گردشگران قبل از سفر اطلاعات لازم را کسب کنند و در صورت اطمینان از شرایط نامساعد جوی و عدم ایمنی راه ها، از سفر خود‌داری کنند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر، گفت: از ۲۸ اسفند ۹۷ تا پایان روز ۹ فروردین سال جاری، میزان اقامت گردشگران در استان های مختلف نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰.۷ درصد رشد داشته است.

محمدی افزود: طی یازده روز از آغاز سفرهای نوروزی، استان های مازندران، بوشهر، خراسان رضوی و اصفهان رتبه اول تا چهارم بازدید گردشگران از جاذبه های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی و اقامت را به خود اختصاص داده اند.

در ادامه نشست با مسئولان گردشگری استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، خراسان رضوی، هرمزگان، مازندران، گلستان، سمنان و قزوین به صورت ویدئو کنفرانس ارتباط برقرار شد و گزارشی از اقدامات انجام شده و خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی ارائه کردند.

در ادامه مایندگان اورژانس، سازمان راهداری، هواشناسی، سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرکل دفتر هماهنگی و توافق های ملی معاونت گردشگری گزارشی از اقدامات خود در بخش های مختلف ارائه کردند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟