جمع‌آوری 9٫35 میلیون دلار برای بازماندگان حملات تروریستی نیوزیلند


جمع‌آوری 9٫35 میلیون دلار برای بازماندگان حملات تروریستی نیوزیلند

شفقنا- رسانه های محلی نیوزیلند از جمع آوری نزدیک به 10 میلیون دلار کمک های مردمی برای بازماندگان حملات تروریستی اخیر به دو مسجد این کشور خبر دادند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری آناتولی ترکیه (AA)، روزنامه های محلی نیوزیلند گزارش دادند که میزان کمک های جمع آوری شده برای زخمی ها و بستگان […]

جمع‌آوری 9٫35 میلیون دلار برای بازماندگان حملات تروریستی نیوزیلند

شفقنا- رسانه های محلی نیوزیلند از جمع آوری نزدیک به ۱۰ میلیون دلار کمک های مردمی برای بازماندگان حملات تروریستی اخیر به دو مسجد این کشور خبر دادند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری آناتولی ترکیه (AA)، روزنامه های محلی نیوزیلند گزارش دادند که میزان کمک های جمع آوری شده برای زخمی ها و بستگان قربانیان حملات تروریستی ماه گذشته میلادی به دو مسجد در شهر ساحلی «کرایست چرچ» در شرق جزیره جنوبی این کشور، از ۹ میلیون دلار فراتر رفته است.

روزنامه های مذکور در این باره تاکید کردند که تا شامگاه دیروز (دوشنبه) ۹۵ هزار و ۴۱۹ نفر از ۱۳۹ کشور مختلف جهان در مجموع ۹ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۶۰۱ دلار را به حساب بانکی تحت عنوان «صندوق قربانیان چرچ» که از سوی یک سازمان خیریه ملی در نیوزیلند به نام «شورای گروه های پشتیبانی از قربانیان» افتتاح شده، واریز کردند.

یادآور می شود که در ۱۵ مارس گذشته دو مسجد در شهر کرایست چرچ هنگام حضور نمازگزاران مسلمان برای اقامه نماز جمعه، هدف حمله تروریستی قرار گرفتند و در نتیجه آن نیز دست کم ۵۰ نفر جان خود را از دست دادند و نزدیک به ۵۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

خبر اصلی را در آناتولی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا