سلطان موادمخدر،طراح مد در زندان+عکس


سلطان موادمخدر،طراح مد در زندان+عکس

ال چاپو سلطان مواد مخدر، در زندان به طراحی مدل لباس پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «نیویورک دیلی نیوز»، ال چاپو که به عنوان سلطان موادمخدر معروف است در زندان به طراحی مد پرداخت.

ال چاپو لقب Joaquin Guzman Loer است که برند جدید لباس را طراحی کرده است. اِما کارونل 29 ساله رئیس دوم این برند لباس است که تعریف کرد زمان آن فرا رسیده تا به مناسبت 7-مین سالگرد دو دختر دوقلویش تجارت جدید راه اندازی کند. او گفت:«این طرح تشویق خوبی برای من است. این برند بر اساس ایده هایی شکل گرفته است که من و همسرم سالها پیش طراحی کردیم و به دختران ما اختصاص دارد».

علاوه بر آن کلکسیون JGL (حروف اول نام زندانی Joaquin Guzman Loer)شامل کفش، وسایل زینتی و لباس های جینز است. فروش لباس های برند جدید در تابستان سال 2019 آغاز می شود.

خواکین «ال چاپو» گوزمان (ال چاپو به معنای کوتوله)، سلطان فروش مواد مخدر در مکزیک جنجالی ترین چهره این عرصه در جهان است. او چنان ثروتمند بود که باغ وحش خصوصی داشت و ریاست کارتل سینالوآ را عهده دار بود.

کارتل سینالوآ از قدرتمندترین گروه‌های جرایم سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر در کشور مکزیک است. سازمان‌های اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا از کارتل سینالوآ به عنوان «قدرتمندترین گروه سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر در جهان» یاد می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی