فعال شدن قرارگاه‌های امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام


فعال شدن قرارگاه‌های امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام

مدیرعامل بنیاد اجتماعی احسان برکت از فعال شدن قرارگاه‌های امدادرسانی این ستاد علاوه بر استان گلستان در استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام خبر داد.

فعال شدن قرارگاه‌های امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان‌های خوزستان، لرستان و ایلامبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد اجتماعی احسان برکت از فعال شدن قرارگاه‌های امدادرسانی این ستاد علاوه بر استان گلستان در استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام خبر داد و اظهار کرد: در پی بروز سیل در استان‌های لرستان، خوزستان و ایلام و تخلیه برخی از روستا‌های در معرض خطر سیلاب گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به کمک مردم شتافتند.

مدیرعامل بنیاد اجتماعی احسان برکت درباره خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل‌زده کشور اظهار کرد: قرارگاه‌های امدادرسانی ستاد در همان ساعات اولیه سیل در استان گلستان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده را شروع کرد و این خدمات در حال حاضر در دیگر استان‌های سیل‌زده نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شرایط اسکان ۷۰۰ نفر در شهرستان گمیشان استان گلستان فراهم شد، تصریح کرد: روزانه ۸۵۰۰ پرس غذا در این شهرستان طبخ و توزیع می‌شود و همچنین تیم‌های درمانی کاروان سلامت احسان به‌منظور فعالیت‌های درمانی در شهرستان آق‌قلا مستقر شده اند.

مدیرعامل بنیاد اجتماعی احسان برکت با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی همکار با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) علاوه بر استان گلستان در استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام فعال شده‌اند، گفت: تجهیزات امدادی و گرمایشی و وسایل مورد نیاز اسکان مردم سیل‌زده، توسط قرارگاه‌های امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فراهم و به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

مدنی از اهدای چهار هزار بسته لوازم خانگی و چهار هزار راس دام سبک به سیل زدگان استان گلستان و نیز اهدای یک هزار بسته لوازم خانگی و ۲ هزار پتو به خانواده‌های خسارت‌دیده سیل شیراز خبر داد و تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ضمن حضور به‌موقع خود در امدادرسانی به مردم سیل‌زده، تا پایان شرایط بحرانی در کنار آنان خواهد ماند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی