هدیه ویژه رونالدو به نامزدش: کافی شاپی به نام CR7 و جورجینا


هدیه ویژه رونالدو به نامزدش: کافی شاپی به نام CR7 و جورجینا

کریستیانو رونالدو قصد دارد کافی شاپی مجلل را به نام خود و نامزدش جورجینا رودریگز افتتاح کند

کریستیانو رونالدو قصد دارد کافی شاپی مجلل را به نام خود و نامزدش جورجینا رودریگز افتتاح کند

افتتاح کافی شاپ رونالدو و نامزدش

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس در فکر شروع بیزنسی تازه در شهر تورین ایتالیاست. او قصد دارد تا کافی شاپ بزرگ و مجللی را درمرکز شهر تورین افتتاح کند و در حقیقت قصد دارد تا آن را به همسر اسپانیایی اش هدیه بدهد.

کریس رونالدو در کنار جورجینا زندگی آرامی دارد و این زوج جوان درایتالیا در کمال آرامش و به دور از حاشیه ها زندگی شان را دنبال می کنند. کریس در یوونتوس خوش می درخشد و روزهای خوش فوتبالی اش را ادامه می دهد و جورجینا هم علاوه بر آنکه مدت زیادی را وقف تربیت و بزرگ کردن فرزندانشان می کند، تمایل زیادی هم دارد که در بیزنسهای خانواده مشارکت داشته باشد.

حالا رسانه های ایتالیایی در گزارش هایشان به این نکته اشاره کرده اند که خانواده رونالدو در فکر شروع تجارتی تازه در تورین ایتالیا هستند؛ این تجارت جدید، هدیه ای است که کریس رونالدو برای جورجینا درنظر گرفته؛ بازکردن یک قنادی و کافی شاپ در تورین که توسط او مدیریت و اداره شود و حتی نام این کافی شاپ هم انتخاب شده: CR7 Georgina Rodriguez

چند روز پیش بود که کریس رونالدو و جورجینا همراه با هم به شهر مادرید سفر کرده و کلینیک زیبایی شان که فعالیت عمده اش درزمینه کاشت مو است را دراین شهر افتتاح کردند. کریس رونالدو علاوه بر اینها، مالک هتلهای زنجیره ای CR7 درشهرهای مختلف اروپا نیز هست.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید