گزارش فرانس پرس از حضور میلیونی زائران حرم مطهر امام موسی کاظم(ع)


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir/)؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه از بغداد؛ منابع خبری از حضور چندین میلیون زائر برای...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه از بغداد؛ منابع خبری از حضور چندین میلیون زائر برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهادت امام موسی کاظم (ع) هفتمین امام شیعیان جهان در بغداد خبر دادند.
بنابر اعلام یکی از مسئولان حرم مطهر امام موسی کاظم (ع) میلیون ها زائر برای شرکت در این مراسم با پای پیاده و زیر بارش باران وارد حرم مطهر ایشان شدند.
وی افزود: در فاصله زمانی روزهای جمعه گذشته تا سه شنبه, بیش از پنج میلیون زائر از عراق, کشورهای حاشیه خلیج فارس, ایران, هند و پاکستان برای شرکت در این مراسم وارد محله کاظمیه بغداد شدند. اکثر زائران با پیمودن صدها کیلومتر با پای پیاده, اسب و یا شتر, از استان ها و شهرهای مختلف عراق خود را به بغداد رسانند تا در این مراسم (معنوی) شرکت کنند.
با توجه به حضور میلیون ها زائر, چندین جاده برون شهری و چندین خیابان منتهی به حرم مطهر برای تسهیل در کار زائران به مدت چندین روز بسته شد. در مسیر جاده های منتهی به حرم مطهر امام موسی کاظم (ع) چادرهایی برپا شده بود تا از زائران با دادن سرپناه, آب و غذا استقبال شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا