موزیلا سامانه تبلیغات رایگان ایجاد می‌کند


موزبلا درصدد است تا با افزودن قابلیت‌هایی جدید در بخش اخبار این مرورگر سامانه رایگان برای تبلیغات را در اختیار کاربران قرار دهد.

موزیلا سامانه تبلیغات رایگان ایجاد می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فایرفاکس در نظر دارد تا با اضافه کردن برخی از قابلیت‌های خاص به مرورگر موزیلا محلی برای تبلیغات رایگان در بخش خبر به وجود بیاورد.

پروژه تبلیغات رایگان موزیلا هنوز در مرحله تحقیقات و آزمایش است و به طور دقیق مشخص نیست از کی شروع به کار می‌کند. به طور قطع در صورت آغاز پروژه تبلیغات رایگان موزیلا صاحبات مشاغل مختلف به خصوص شغل‌های اینترنتی فرصت بسیار مناسبی را برای معرفی و تبلیغات محصولات و خدمات خود پیدا می‌کنند.

به نظر می‌رسد مدیران موزیلا با این اقدام خود جذب هرچه بیشتر مخاطبان به سمت این مرورگر و افزایش تعداد کاربران را دنبال می‌کنند تا بیش از گذشته به عنوان مرورگری پرطرفدار و قدرتمند در فضای بی‌انتهای اینترنت جایگاه خود را تثبیت کند. علاوه بر این پروژه تبلیغات رایگان موزیلا، مصرف کننده و تولیدکننده را به هم نزدیک‌تر می‌کند و در صورت مدیریت صحیح و ایمن از سوی کارشناسان موزیلا سبب حذف واسطه‌ها و دلالان خواهد شد.

موزیلا سامانه تبلیغات رایگان ایجاد می‌کند

تبلیغات در جهان امروز نقشی کلیدی را ایفا می‌کنند و این نقش زمانی اهمیت بیشتری پیدا کرد که بسترهایی مانند اینترنت و به طور جزئی‌تر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌‌های اجتماعی فعال شدند و سبک زندگی مردم در سراسر جهان را دچار تحول کردند. امروزه ساعات زیادی از زندگی هر انسان حتی در منطق کمتر توسعه یافته نیز در فضای مجازی می‌گذارد و تولیدکنندگانی که بهترین بهره را برای معرفی کالاهای خود ببرند برندگان واقعی این فضا هستند. شاید بتوان به جرات گفت تا زمانی که تبلیغ در فضای مجازی اثر دارد تلویزیون دیگر چنین تاثیر را بر مخاطبان نمی‌گذارد.

حال در این چنین فضایی اگر مرورگری مانند موزیلا که همه روزه و در همه ساعات شبانه روز، میلیاردها نفر مشغول استفاده از آن هستند، بستری برای تبلیغات رایگان را فراهم کند، راه را جهت توسعه استارت‌آپ‌های جدید هموار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: فایرفاکس مروگر موزیلا را با هدست مایکروسافت هماهنگ می‌کند

انتهای پیام/

کالاهای خود را به صورت رایگان در موزیلا تبلیغ کنید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا