اندرابی: طالبان چاره‌ای جز صلح با مردم افغانستان ندارند


اندرابی: طالبان چاره‌ای جز صلح با مردم افغانستان ندارند

اندرابی گفت که پیام ما به طالبان این است که یک راه دارند و آن راه صلح است که بیایند با مردم افغانستان و حلقه غلامی بیرونی‌ها را کنار بگذارند، در غیر اینصورت توسط نیروهای امنیتی افغانستان سرکوب...

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، نشست مشترک امنیتی شب گذشته با حضور «مسعود اندرانی» سرپرست وزارت کشور، «اسدالله خالد» سرپرست وزارت دفاع ملی، «محمد معصوم استانکزی» رییس عمومی امنیت ملی، ژنرال اسکات میلر فرمانده عمومی نیروهای ائتلاف و نیکلاس کی نماینده ارشد غینظامی ناتو در مرکز فرماندهی نیروهای ائتلاف در کابل برگزار شد.

ماموریت حمایت قاطع (ناتو) با انتشار اطلامیه‌ای از این نشست مشترک امنیتی با حضور مقامات ارشد امنیتی خبر داده است.

مسعود اندرابی سرپرست وزیر کشور افغانستان گفت که در این نشست اوضاع جنگ در ولایت‌ها و نیز فشارهای ناشی از آن ارزیابی و نیز روی آمادگی‌های نیروهای امنیتی برای مقابله با آن بحث صورت گرفته است.

اندرابی تاکید کرد پیام ما به طالبان این است که یک راه دارند و آن راه صلح است که بیایند با مردم افغانستان و حلقه غلامی بیرونی‌ها را کنار بگذارند، در غیر اینصورت توسط نیروهای امنیتی افغانستان سرکوب خواهند شد.

وی افزود: تا وقتی که ما به صلح نرسیده‌ایم، صلحی وجود ندارد و نیروهای امنیتی افغان قاطعانه در راستای دفاع از افغانستان، دفاع از اراضی و سرکوب مخالفین دولت، می‌رزمند و ما آمادگی کامل داریم و نیروهای ماموریت حمایت قاطع هم آمادگی خود را نشان داده‌اند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که به صلح نرسیده ایم حکومت هیچ برنامه‌ای دیگر به جز سرکوب مخالفان مسلح دولت را ندارد.

در همین حال وی گفت: رسیدن به صلح مبارزه و مقاومت می‌خواهد، و ما حاضر هستیم …تمام نیروهای امنیتی مبارزه کنند و قاطعانه مبارزه کنند.

به گزارش آوا، همچنین سرپرست وزارت کشور افغانستان از طالبان مسلح نیز خواسته است که جنگ را کنار گذاشته و با مردم افغانستان هم‌صدا شوند.

/انتهای پیام/

اندرابی: طالبان چاره‌ای جز صلح با مردم افغانستان ندارند
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون