کمک 500 میلیون ریالی سپاه و شرکت بازار گستر پگاه منطقه 3 جنوب کشور به سیل زدگان شیراز


کمک 500 میلیون ریالی سپاه و شرکت بازار گستر پگاه منطقه 3 جنوب کشور به سیل زدگان شیراز

سرهنگ خسروانی از کمک 500 میلیونی ریالی سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) و مهندس نوذری مدیر عامل شرکت بازار گستر پگاه جنوب کشور به سیل زدگان شرق شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سرهنگ مرتضی خسروانی» امروز (یکشنبه 11 فروردین) در جمع هیئت بازدید کننده از منطقه سیل زده شرق شیراز، اظهار داشت: ما امروز ثمره و تاثیرات اساسی شجره طیبه بسیج را در عرصه¬های مختلف هم در داخل و هم در خارج از کشور به وضوح می بینیم.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز با تاکید براینکه بسیج متعلق به هیچ حزب و گروه خاصی نیست بلکه متعلق به تمام مردم است، بیان کرد: بسیج درعرصه های مختلف به دنبال این بوده که مشکلات مردم را کاهش دهد و تا به حال بحمدالله موفق بوده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان این سپاه در کمک رسانی به سیل زدگان شیراز پیشقدم بوده و تا به حال شبانه روز در خدکت مردم هستند، افزود: از اقدامات برجسته بسیجیان از بدو وقوع سیل در شیراز اسکان سه هزار و 500 نفر و توزیع بیش از 30هزار پرس غذای گرم و خدمات بهداشتی و پوشاکی است.

خسروانی عنوان کرد: در پی حادثه ناگوار سیل در محله سعدیه شیراز مهندس رضا نوذری مدیر عامل شرکت بازار گستر پگاه جنوب کشور با همکاری استانداری، سپاه فجر و مجمع خیرین استان و با حضور در محله سعدیه شخصا اقدام به کمک 500 میلیون ریالی به آسیب دیدگان این حاثه ناگوار کرد.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی