نماینده مردم اردکان: خدمات اسکان نوروزی فرهنگیان ارتقاء یابد


نماینده مردم اردکان: خدمات اسکان نوروزی فرهنگیان ارتقاء یابد

یزد - ایرنا - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی باتاکید بر ارتقاء خدمات اسکان نوروزی فرهنگیان گفت: تاکنون 22 هزار نفر از خانواده فرهنگیان از طریق ستادهای اسکان این شهرستان خدمات رسانی شده اند که این میزان در مقایسه با سال قبل 2 برابر شده است .

به گزارش دفتر نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا تابش روز چهارشنبه با حضور در ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان شهرستان اردکان و دیدار و گفتگو با تعدادی از مراجعان، در جریان روند خدمات رسانی برای اسکان مسافران نوروزی و فرهنگیان قرار گرفت.
وی در این بازدید اظهار داشت: با وجود افزایش ظرفیت اسکان و فراهم آوردن برخی تجهیزات اقامتی در 30 مدرسه شهرستان، هنوز زمینه خدمات دهی مطلوب تر به فرهنگیان و مسافران نوروزی وجود دارد که لازم است ضمن هماهنگی موثر دستگاه های دست اندرکار در ابتدای شروع این ایام، جلساتی پس از پایان تعطیلات به منظور شناسایی و رفع برخی نقاط ضعف تشکیل و نظرات اصلاحی برای سال های بعد اعمال شود.
تابش با تقدیر از زحمات دست اندرکاران ستاد خدمات سفر شهرستان اردکان، انجمن ها و فعالان نوروزی، سالی سرشار از موفقیت و گشایش در کارها برای همه هموطنان آرزو کرد.
ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان اردکان تا شانزدهم فروردین ماه پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود.
نوروز امسال اردکان با رشد بیش از 190 درصد پذیرش مسافران روبرو شده است .
اردکان، یک هزار اثر تاریخی و فرهنگی شناسایی‌شده دارد که تاکنون 250 اثر آن به ثبت ملی رسیده است.
این شهرستان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6014/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس