معرفی برترین شادی های پس از گل ستارگان فوتبال ؛ از رونالدو و مسی تا امباپه و دیبالا + عکس !


در تصویر این خبر پوستر زیبایی از سایت گل را که به معرفی خوشحالی بعد از گل ستاره های مطرح فوتبال جهان پرداخته است را مشاهده می کنید. نوشته معرفی برترین شادی های پس از گل ستارگان فوتبال ؛ از رونالدو و مسی تا امباپه و دیبالا + عکس ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

معرفی برترین شادی های پس از گل ستارگان فوتبال ؛ از رونالدو و مسی تا امباپه و دیبالا + عکس !

خوشحالی بعد از گل ستاره های مطرح فوتبال جهان در یک قاب
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰
معرفی برترین شادی های پس از گل ستارگان فوتبال ؛ از رونالدو و مسی تا امباپه و دیبالا  + عکس !

در تصویر این خبر پوستر زیبایی از سایت گل را که به معرفی خوشحالی بعد از گل ستاره های مطرح فوتبال جهان پرداخته است را مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت گل به تازگی طرحی زیبا از جالب ترین خوشحالی های بعد از گل ستاره های مطرح فوتبال جهان مانند مسی ، رونالدو ، پوگبا، ام باپه و … را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

معرفی برترین شادی های پس از گل ستارگان فوتبال ؛ از رونالدو و مسی تا امباپه و دیبالا  + عکس !

فوتبال یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است. فوتبال را دو تیم یازده‌نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدف گل‌زدن انجام می‌دهند. یازده بازیکن هر تیم شامل چند مهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌بان می‌شوند که توسط سرمربی در زمین چیده می‌شوند و مانند یک سیستم عمل می‌کنند که سیستم فوتبال نامیده می‌شود. امروزه بیش از ۲۵۰ میلیون فوتبالیست در بیش از ۲۰۰ کشور وجود دارد.

قدمت فوتبال به چندین سدهٔ پیش از میلاد و به چین بازمی‌گردد که به تدریج در یونان و روم نیز رواج می‌یابد. فوتبال مدرن امروزی نیز در سال ۱۸۶۶ در مدارس انگلستان شکل‌گرفت و به تدریج گسترهٔ پراکندگی آن همهٔ جهان را زیر پوشش خود قرارداد. با شکل‌گیری سازمان فیفا در سال ۱۹۰۴ و ایجاد رقابت جام جهانی فوتبال، این ورزش بسیار گسترده‌تر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چطور اینترنت هدیه دولت را فعال کنیم؟ + مراحل