شناسایی باند قاچاقچیان خارجی در جاسک / کشف 550 هزار لیتر سوخت قاچاق


شناسایی باند قاچاقچیان خارجی در جاسک / کشف 550 هزار لیتر سوخت قاچاق

جانشین دریابانی استان هرمزگان از شناسایی باند قاچاقچیان خارجی و کشف 550 هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سهراب سجادی، جانشین دریابانی استان هرمزگان عصر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به پیامدهای پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدابیر فرمانده مرزبانی ناجا برخورد قاطع با باند ها و شبکه‌های سازمان‌یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی قرار گرفت.

جانشین دریابانی هرمزگان تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه‌روزی و فعالیت‌های بی‌وقفه مرزبان شهرستان جاسک یکی از باندهای قاچاق سوخت شناسایی شد.

سجادی با بیان اینکه قاچاق های کلان سوخت توسط این باند انجام می شد، گفت: مرزبانان جاسک پس از تحت‌نظر اطلاعاتی و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه محموله سوخت قاچاق در آب‌های این شهرستان را شناسایی و توقیف نمودند.

وی افزود: در این عملیات یک فروند شناور یدک‌کش خارجی توقیف و 550 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 43 میلیارد تومان کشف شد.

جانشین دریابانی هرمزگان با بیان اینکه این کشتی در آب‌های جاسک اقدام به خرید سوخت از لنج‌ها و قایق‌ها می‌کرد، بیان کرد: در این رابطه 9 نفر متهم تبعه خارجی دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به‌صورت ویژه درحال پیگیری است.

سجادی خاطرنشان کرد: دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود را برای مبارزه با پدیده سازمان‌یافته قاچاق، اجازه هیچ‌گونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح