آموزش تصویری گذاشتن مژه مصنوعی تکی


استفاده از مژه های مصنوعی یکی از ترفندهایی هست که کمک میکنه تا خیلی راحت چشم های زیباتر و خیره کننده تری داشته باشید! البته چسباندن مژه مصنوعی نیاز به مهارت و دقت خیلی زیادی داره اما میتونید مرین کردن این کار رو خیلی راحت انجام بدید. مژه های تکی نوعی از مژه مصنوعی هستند که ظاهر طبیعی تر و زیباتری رو برای چشم ها ایجاد میکنند و روش استفاده راحتی...

استفاده از مژه های مصنوعی یکی از ترفندهایی هست که کمک میکنه تا خیلی راحت چشم های زیباتر و خیره کننده تری داشته باشید! البته چسباندن مژه مصنوعی نیاز به مهارت و دقت خیلی زیادی داره اما میتونید مرین کردن این کار رو خیلی راحت انجام بدید. مژه های تکی نوعی از مژه مصنوعی هستند که ظاهر طبیعی تر و زیباتری رو برای چشم ها ایجاد میکنند و روش استفاده راحتی هم دارند. اگر دوست دارید چسباندن مژه مصنوعی تکی رو یاد بگیرید حتما این بخش از رو از دست ندید!

قدم اول: حالت دادن و فر کردن مژه های طبیعی

آموزش تصویری گذاشتن مژه مصنوعی تکی

برای اینکه مژه های مصنوعی به خوبی ژه های طبیعی ترکیب بشه و حالت خیلی خوب و زیبایی برای مژه ها ایجاد کنه لازم هست که مژه های طبیعی خودتون رو ستفاده از فرمژه حالت بدید تا یکدست تر شوند.

قدم دوم: ریمل زدن

آموزش تصویری گذاشتن مژه مصنوعی تکی

قبل از چسباندن مژه های مصنوعی باید بر روی مژه های طبیعی خودتون ریمل بزنید. این کار کمک میکنه تا مژه هاتون بعد از ترکیب شدن ژه مصنوعی خیلی پرپشت تر دیده بشن و حالت زیباتری رو هم برای مژه ها ایجاد میکنه.

قدم سوم: آماده کردن مژه های مصنوعی تکی

آموزش تصویری گذاشتن مژه مصنوعی تکی

یکی از ترفندهایی که برای راحت تر شدن کار چسباندن مژه مصنوعی وجود داره این هست که از یکی از دستها به عنوان دستیار استفاده کنید و مژه های مصنوعی رو بر روی دست مرتب و آماده کنید تا به راحتی بتونید از این مژه های تکی استفاده کنید. ابتدا مژه ها رو به تعداد مورد نیاز روی دست بچنینید و یک قطره چسب مخصوص مژه رو هم روی پشت دست بریزید.

قدم چهارم: استفاده از موچین برای چسباندن مژه ها

آموزش تصویری گذاشتن مژه مصنوعی تکی

مژه مصنوعی های تکی رو قت و ستفاده از موچین بردارید، انتهای مژه مصنوعی که حالت گره دار هست رو به چسب آغشته کنید و قت بر روی مژه های طبیعی خودتون بچسبونید.

قدم پنجم تکمیل کردن یک چشم و تکرار این روش برای چشم دیگر

آموزش تصویری گذاشتن مژه مصنوعی تکی

مژه های مصنوعی تکی این امکان رو به شما میدن تا بتونید مژه هاتون رو به هر مقداری که دوست دارید پرپشت تر و بلندتر کنید. شما میتونید این مژه ها رو فقط به قسمت انتهایی مژه ها بچسبونید و یا اینکه در تمام خط مژه از مژه مصنوعی تکی استفاده کنید و به طور یکنواخت مژه هاتون رو پرپشت تر و بلندتر کنید. این کار رو تا جایی که احساس کردید حالت چشم هاتون زیده ادامه بدید و بعد به سراغ چشم دیگر بروید و به همین ترتیب مژه مصنوعی تکی رو بر روی مژه های طبیعی خودتون بچسبونید!

نتیجه نهایی چسباندن مژه مصنوعی تکی

آموزش تصویری گذاشتن مژه مصنوعی تکی

مطالب مرتبط:

راهنمای انتخاب مژه مصنوعی براساس شکل چشم ها

مژه مصنوعی خوب، معرفی بهترین برندهای مژه مصنوعی

آموزش استفاده از مژه مصنوعی ( ویدیو )

آموزش گذاشتن مژه مصنوعی

مژه مصنوعی – چسباندن و استفاده از آن

منبع

شاید دیگر مطالب
روژانرا هم دوست داشته باشید

آموزش تصویری گذاشتن مژه مصنوعی تکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...