اعزام 5 دستگاه سنگین راهداری جنوب کرمان  به  مناطق سیل زده لرستان


اعزام 5 دستگاه سنگین راهداری جنوب کرمان  به  مناطق سیل زده لرستان

مسعود جمیلی، گفت: با توجه به کمبود ماشین آلات  راهداری برای بازگشایی معابر و راه ها 5 دستگاه راهداری سنگین شامل 2 دستگاه کمرشکن،2 ستگاه لودر و یک دستگاه کامیون از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب  کرمان به مناطق سیل زده لرستان اعزام شد.

«مسعود جمیلی» مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، به بروز سیلاب در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود ماشین آلات راهداری به منظور بازگشایی معابر و راه ها، 5 دستگاه راهداری سنگین شامل ۲ دستگاه کمرشکن، ۲ دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون از اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب کرمان به مناطق سیل زده لرستان اعزام شد.

مسعود جمیلی، با بیان این مطلب که در شرایط بحرانی کمک کردن وظیفه همگانی است، ابراز داشت: طی ۲ ماه گذشته ماشین آلات اداره راهداری جنوب کرمان به منظور کمک به ترمیم و بازگشایی محورهای ارتباطی استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

وی، با اشاره به این مطلب که مجموعه اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با تجهیزات ماشین آلات آمادگی کامل برای ورود به بحران ها را دارد، به گستردگی جنوب کرمان و مناطق سخت گذر آن اشاره کرد و افزود: به دلیل خطر پذیر بودن این منطقه در حوادثی مانند سیل و زلزله می طلبد نسبت به افزایش ماشین آلات راهداری سنگین در راستای انجام عملیات در زمان بحران چاره اندیشی جدی شود.

جمیلی، بر لزوم آموزش و به روز نگاه داشتن نیروی های راهدار و رانندگان برای ورود به بحران، تأکید کرد و ابراز داشت: به منظور آمادگی در بحران و محک زدن نیروهای حوزه راهداری، ماشین آلات و تهیه نقشه های عملیاتی راهداری در زمان بحران، چند مانور عملیاتی ویژه در سال گذشته انجام شد.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، بیان داشت: محورهای ارتباطی جنوب کرمان مجهز به سیستم ارتباطی قوی بی سیم شدند و با تلاش‌های صورت گرفته، امسال نقاط کور ارتباطی بی سیم در جنوب استان شناسایی می شوند تا محدوده ارتباطی بیشتری زیر پوشش این ارتباط قرار گیرد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس