پدری که 24 سال به دخترش تجاوز و او را باردار کرد + عکس


پدری که 24 سال به دخترش تجاوز و او را باردار کرد + عکس

مرد اتریشی به نام جوزف فریتزر دخترش الیزابت را به مدت 24 سال در منزل اش حبس کرده و بارها مورد تجاوز جنسی قرار داده بود.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از نیک شو: یکی از جنجالی ترین پرونده های تجاوز در جهان مربوط به پدری است که دخترش را به مدت ۲۴ سال مورد تجاوز جنسی قرار می داد و وی را بارها باردار کرده بود. ازین دست مسائل در جهان وجود دارد و باید حقایق آن را پذیرفت و مشکل را ریشه یابی نمود. ماجرای دختر اتریشی که بمدت ۲۴ سال تمام در اسارتگاه پدر شیطان صفت مورد آزار و اذیت های وحشیانه قرار گرفته بود برای بار دیگر در رسانه ها مطرح گردید.

پدری که 24 سال به دخترش تجاوز و او را باردار کرد + عکس
مارجرا مربوط می شود به سال ۲۰۰۸ میلادی، پرونده فریتزر یکی از جنجالی ترین پرونده های آزار و اذیت اتریش شناخته شد .مرد اتریشی به نام جوزف فریتزر دخترش الیزابت را به مدت ۲۴ سال در منزل اش حبس کرده و بارها مورد تجاوز جنسی قرار داده بوداکنون با گذشت سال ها این دختر که خود زنی ۵۱ ساله است با هویت ناشناسی در اتریش به همراه فرزندانش گذران زندگی می کند.

به گفته روانشناسان چوزف خود فرزند یک رابطه نامشروع بوده و در دوران کودکی اش به شدت به خاطر این موضوع زجر کشیده و به این ترتیب عقده های درونی اش را با آزار دخترش هویدا کرده هست.دختر وی زمانی از دست پدر روانی اش نجات یافت که بیهوش در ساختمان پدربزرگ و مادربزرگش پیدا شد و به بیمارستان منتقل گردید

پلیس با انتشار اطلاعیه‌هایی خواستار مراجعه مادر این نوجوان شد و سرانجام با دریافت اطلاعاتی محرمانه و ناشناس تونستند مادر وی را در نزدیکی بیمارستان پیدا کنند. مادر که مقامات وی را الیزابت معرفی کرده‌اند به افسران پلیس گفته بود که به تازگی و بعد از دو دهه حبس توسط پدرش آزاد شده‌ است.وی اظهار کرد در ۲۸ اوت ۱۹۸۴ پدرش وی را با دادن داروی آرامبخش به وی دستانش را بسته است و در اتاقی در زیرزمین منزل آن‌ها زندانی کرده‌ است. فرانتز پولتزر رئیس اداره تحقیقات جنایی اتریش در گفتگو با تلویزیون آسوشیتدپرس گفت این زن رمزهایی را برای یافتن اتاق پنهان محل حبس وی داده و پلیس پیروز به کشف این مکان شده است.

هایدی کاستنر دکتر روان دکتر گفت گفتگو با این مجرم نشان داد که خود نیز به شدت بیمار بوده و در تمام این سالها عقده های روحی و روانی اش را بر سر فرزند خود خالی کرده هست . او از تسلط داشتن بر زنان لذت می برده و این حالت یک نیاز احساسی بوده که متهم همواره داشته است.
پدری که 24 سال به دخترش تجاوز و او را باردار کرد + عکس
پدری که 24 سال به دخترش تجاوز و او را باردار کرد + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403