کوواچ نتیجه دیدار بایرن – دورتموند را پیش بینی کرد!


نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که در دیدار روز شنبه مقابل بروسیا دورتموند، هر تیمی که کمتر اشتباه کند، به پیروزی خواهد رسید و از بازیکنانش خواست تا در کارهای دفاعی، نظم و مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند. نوشته کوواچ نتیجه دیدار بایرن – دورتموند را پیش بینی کرد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کوواچ نتیجه دیدار بایرن – دورتموند را پیش بینی کرد!

کوواچ : تیمی که کمتر اشتباه کند، به پیروزی می رسد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۹
کوواچ نتیجه دیدار بایرن – دورتموند را پیش بینی کرد!

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که در دیدار روز شنبه مقابل بروسیا دورتموند، هر تیمی که کمتر اشتباه کند، به پیروزی خواهد رسید و از بازیکنانش خواست تا در کارهای دفاعی، نظم و مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن با هدایت نیکو کوواچ در حالی در حساس ترین دیدار فصل بوندس لیگا به مصاف دورتموند خواهد رفت که چهارشنبه در جام حذفی به سختی توانست با نتیجه ۵-۴، تیم دسته دومی هایدنهایم را شکست بدهد و به نیمه نهایی برسد.

بایرن در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند، در رتبه دوم جدول بوندس لیگا قرار دارد و کوواچ از همه بازیکنانش خواست تا فارغ از پست بازی شان، در این دیدار حساس در کارهای دفاعی شرکت کنند.

نیکو کوواچ به خبرنگاران گفت:

” مسئله مسئولیت پذیری و نظم مطرح است. من دفاع را با مدافعان آغاز نمی کنم. این کار از جلوتر آغاز می شود. فارغ از اینکه در چه سطحی هستید، باید آماده باشید.

فرانسه قهرمان جهان شد زیرا آنها خوب بازی کردند و البته چون خوب دفاع کردند. قهرمانی ها را کارهای دفاعی تعیین می کنند. ما باید خوب دفاع کنیم؛ چه به صورت تیمی و چه انفرادی.

به همین دلیل است که ما باید به عقب برگردیم؛ حتی اگر یک هنرمند هم هستید، باید این کار را انجام بدهید. بازی جذابی خواهد بود. تیمی که کمتر اشتباه کند، به پیروزی می رسد.”

گفته می شود ژروم بواتنگ، مدافع بایرن، قصد دارد ساعاتی بعد از دیدار مقابل دورتموند، یک مهمانی برگزار کند؛ تصمیمی که با انتقاد حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، همراه شد و کوواچ هم با او موافق است.

” شخصا فکر نمی کنم که او باید این مهمانی را برگزار کند اما از سوی دیگر، هر کسی می تواند در مورد اینکه در وقت های آزادش چه کاری انجام بدهد، تصمیم گیری کند.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج