گزارش تصویری: طبیعت زیبا و دیدنی شهرستان نورآباد ممسنی پس از بارش های اخیر


گزارش تصویری: طبیعت زیبا و دیدنی شهرستان نورآباد ممسنی پس از بارش های اخیر

شفقنا- باران های اخیر اگرچه در برخی مناطق کشور باعث وقوع سیلاب شد و مشکلات فراوانی را به همراه داشت و متاسفانه منجر به جان باختن و مصدومیت شماری از هموطنان ایرانی شد، اما با این حال باعث احیای دوباره طبیعت و اعطای جان تازه به مناطقی شد که سال ها بود بوی طبیعت سرسبز و زیبا را استشمام نکرده […]

گزارش تصویری: طبیعت زیبا و دیدنی شهرستان نورآباد ممسنی پس از بارش های اخیر

شفقنا- باران های اخیر اگرچه در برخی مناطق کشور باعث وقوع سیلاب شد و مشکلات فراوانی را به همراه داشت و متاسفانه منجر به جان باختن و مصدومیت شماری از هموطنان ایرانی شد، اما با این حال باعث احیای دوباره طبیعت و اعطای جان تازه به مناطقی شد که سال ها بود بوی طبیعت سرسبز و زیبا را استشمام نکرده بودند.

به گزارش شفقنا، استان فارس جزو همان مناطقی است که اگر چه باران های شدید، وقوع سیلاب و خاطره بسیار تلخ شهر شیراز را به همراه داشت اما در دیگر مناطق این استان و شهرستان های این استان باعث جان بخشی دوباره به طبیعت و ظهور چشمه سارهایی شده است که از کم آبی رو به خشکی نهاده بودند.

شهرستان نورآباد ممسنی یکی از شهرستان های استان فارس است که جزو شهرهای پرباران این استان بود و به لطف باران های اخیر به تمام معنا لباس بهاری به تن کرده است.

در زیر تصاویر مناطق مختلف شهرستان ممسنی بویژه روستای زیبا و تاریخی دشترزم را می بینیم که پس از بارش های اخیر جلوه ای بسیار زیبا به خود گرفته است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟