قمر در عقرب چیست؟ + تاریخ‌های قمر در عقرب 98


قدما واقعه قمر در عقرب را شوم می‌دانسته اند و دلیل این نحوست نیز از نظر آن وجود ستاره سرخ قلب عقرب در صورت فلکی عقرب بوده است.

رازینه: قمر در عقرب، پدیده نجومی مخصوصی است که دارای احکامی در اسلام نیز هست. بهتر است در ابتدای هر سال، ایام قمر در عقرب را جستجو کنیم و برنامه کارهای مهم خود را از نظر تلاقی نداشتن با این تاریخ ها بررسی کنیم. در این مطلب از مجله اینترنتی رازینه، با شما هستیم تا تاریخ روزهای قمر در عقرب 98 را با شما در میان بگذاریم.

قمر در عقرب چیست؟

قدما واقعه قمر در عقرب را شوم می‌دانسته اند و دلیل این نحوست نیز از نظر آن وجود ستاره سرخ قلب عقرب در صورت فلکی عقرب بوده است.

وقتی که کره ماه در سیر خود، در مقابل صورت فلکی عقرب قرار می‌گیرد، واقعه قمر در عقرب رخ می‌دهد. البته این مسائل از منظر ساکنان کره زمینی محاسبه می‌شود.

پدیده قمر در عقرب با چشم غیر مسلح قابل رویت نیست (البته اگر با صور فلکی و بروج آشنا باشید، در زمان شب از طریق فاصله میان ماه و صورت عقرب می‌توانید زمان قمر در عقرب را متوجه شوید) و مقصود از قمر در عقرب هم این است که در یک ماه قمری، کره ماه یک دور کامل به دور آن می گردد و طبعاً در هر ماه قمری یک بار از برج عقرب عبور می‌کند.

جدول تاریخ های قمر در عقرب در سال 1398

قمر در عقرب چیست؟ + تاریخ‌های قمر در عقرب 98

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس