سرمربی بلژیکی تراکتورسازی : تراکتور یک مشکل دارد و باید آن را حل کنم


سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز می‌گوید تنها مشکل تیمش استرس است و باید برای موفقیت آن را از تیم دور کند. نوشته سرمربی بلژیکی تراکتورسازی : تراکتور یک مشکل دارد و باید آن را حل کنم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی بلژیکی تراکتورسازی : تراکتور یک مشکل دارد و باید آن را حل کنم

ژرژ لیکنز : من تشخیص می‌دهیم چه کسی بازی کند نه شما!
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۹:۲۵
سرمربی بلژیکی تراکتورسازی : تراکتور یک مشکل دارد و باید آن را حل کنم

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز می‌گوید تنها مشکل تیمش استرس است و باید برای موفقیت آن را از تیم دور کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژرژ لیکنز سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز بعد از کسب برد برابر صنعت نفت آبادان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد به خبرنگاران گفت:

بابت تاخیری که داشتم عذرخواهی می‌کنم. بازی سپاهان و نساجی را می‌دیدم که برای ما بسیار مهم است و بابت همین از شما عذرخواهی می‌کنم. هیچ کدام از بازیکنان هم برای دوش نرفتند و همه بازی را می‌دیدیم. فکر می‌کنم امروز سه امتیاز بسیار مهمی به دست آوردیم. همانطور که گفتم بازی بسیار سختی داشتیم و دقیقا همین هم شد. تیم حریف تلاش کرد تا پرس بر روی دروازه ما انجام دهند و موقعیت‌هایی به دست آوردند که با نمایش خوب خط دفاع و محسن فروزان دفع شد. بعد از گل اول می‌توانستیم گل دوم یا سوم را به ثمر برسانیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم. فشار زیادی بر روی بازیکنان بود و از نظر فیزیکی بازی سختی داشتیم. به همین خاطر فردا ریکاوری می‌کنیم و یک روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم. آن‌ها به این زمان بابت تلاش زیادی که داشتند، احتیاج دارند.

ژرژ لیکنز در ادامه گفت:

به هواداران تبریک می‌گویم و از آن‌ها تشکر می‌کنم که به مانند یک ارکستر بودند و از ما حمایت کردند و این بسیار زیبا بود.

ژرژ لیکنز در مورد تعویض دیرهنگام اشکان دژاگه به خبرنگاران گفت:

دلیلش به خاطر این است که من مربی تیم هستم و شما مربی تیم نیستید. ما تنها با یازده بازیکن بازی نمی‌کنیم و ۲۰ بازیکن داریم. از عملکرد بازیکنان راضی هستیم. اتفاقی که افتاد موسوی در ادامه آمد و از نمایش او راضی هستم. سوگیتا را در اختیار نداشتیم و ساسان انصاری به عنوان جایگزین عالی بود و خیلی خوشحال هستم از این بابت. من فکر می‌کنم تیم ما بیشترین گل زده را در لیگ برتر دارد. تفاضل گل ما از پرسپولیس و سپاهان بهتر است. ما زیاد به دوردست و مسابقات آخر کاری نداریم و سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم. بازیکنان تلاش زیادی در نیمه دوم کردند و تنها اشتباهات فردی وجود داشت. خوشحالم که بردیم اما نتیجه تساوی هم می‌توانست باشد.

سرمربی بلژیکی تراکتور در انتها گفت:

چیزی ما باید از تیم دور کنیم استرس است. این موضوع در نیمه دوم بر بازیکنان ما غالب می‌شود و باعث ایجاد فشار می‌شود. من به بازیکنان تبریک می‌گویم ولی این اتفاق برای من رخ نداد و تا آخر تمرکز خود را حفظ کردم تا امتیاز حساسی را به دست آوریم. من از کیفیت بازیکنان آگاه هستم با همین تلاشی که داریم ادامه می‌دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی