اسنک اسفناج و پنیر | طرز تهیه اسنک اسفناج و مرغ


اسنک اسفناج و پنیر | طرز تهیه اسنک اسفناج و مرغ

اسنک اسفناج و پنیر : دستور تهیه اسنک پنیری چیست ؟ چگونه اسنک را مانند بیرون تهیه کنیم ؟ در اینجا با مقاله ای درباره آموزش انواع غذاها ، دستور ساده تهیه اسنک در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.   طرز تهیه اسنک مرغ در ساندویچ ساز ، اسنک اسفناج و پنیر   … نوشته اسنک اسفناج و پنیر | طرز تهیه اسنک اسفناج و مرغ اولین بار در پورتال جامع ایران بانو...

اسنک اسفناج و پنیر : دستور تهیه اسنک پنیری چیست ؟ چگونه اسنک را مانند بیرون تهیه کنیم ؟ در اینجا با مقاله ای درباره آموزش انواع غذاها ، دستور ساده تهیه اسنک در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

اسنک اسفناج و پنیر | طرز تهیه اسنک اسفناج و مرغ

طرز تهیه اسنک مرغ در ساندویچ ساز ، اسنک اسفناج و پنیر

اسنک اسفناج و پنیر ⛱

?مواد لازم??

▪️کره ۶ قاشق غذا خوری ( آب شود)
▪️اسفناج شسته ۶ اونس ۱۷۰ گرم( ریز خرد شود)
▪️تخم مرغ کامل ۲ عدد ( با همزن دستی یا چنگال مخلوط کنید)

▪️پودر نان خشک ۱/۳ پیمانه
▪️پنیر فتا ۳/۴ پیمانه
▪️شوید خشک ۱ قاشق غذاخوری

▪️پیازچه ۳ عدد ریز خرد شده
▪️نمک خیلی کم
▪️فلفل سیاه ۱/۴ ق چایخوری

▪️پنیر موزورلا برای روی کاپ ها ۱/۳ پیمانه
▪️ورقه های خمیر فیلو ۵ عدد

?طرز تهیه??

?فر با حرارت ۴۲۵ درجه فارنهایت گرم کنید. اسفناج ‌و پیازچه و شوید و‌پنیر فتا خرد شده ‌و تخم مرغ زده و ۲ قاشق غذا خوری کره آب شده و خیلی کم نمک و فلفل و پودر نان را مخلوط کنید . ۵ ورقه ی خمیر فیلو را روی هم گذاشته و با قیچی به ۱۲ عدد ورق مربع برش بزنید و‌در قالب کاپ کیک گذاشته سریعاً با برس روشون کره بزنید و بعد با مخلوط اسفناج پرشون کنید و روشون پنیر موزورلا بریزید و داخل فر به مدت ۱۵ دقیقه بپزید یا تا زمانی که زیر و روی اسنک مون طلایی بشود.

اسنک اسفناج و پنیر | طرز تهیه اسنک اسفناج و مرغ

اسنک مرغ کنجدی

?اجازه دهید از فر که خارج شد کمی از حرارت بیافتد و‌نوش جان بفرمایید. با این مقدار مواد دقیقا ۱۲ عدد کاپ اسفناج سایز کیک یزدی خواهید داشت

اسنک مرغ و اسفناج ? ?

?اسنک مرغ و اسفناج،که هم داخل ساندویچ ساز،هم فر و هم داخل تابه بدون روغن میتونید درستش کنید،یک غذای سبک یا میانوعده عالیه،مخصوصا برای بچه ها.

?طرز تهیه: یدونه پیاز کوچیک رو باریک خلالی کنید و در یک ق روغن تفت بدید تا سبک بشه،بعد یک لیوان اسفناجِ پخته شده بهش اضافه کنید و یکم تفت بدید.حالا کمی پودر سیر،نمک و فلفل بزنید و شعله رو خاموش کنید.کمی که از داغی افتاد،دو ق پنیر خامه ای و دو ق پنیر پیتزا یا موزارلا هم اضافه کنید.نصف یک سینه مرغ هم که از قبل با سیر و پیاز و نمک و زردچوبه آبپز کردید،ریش ریش کنید و با مواد اسفناجی مخلوط کنید.

از این مواد بین نون تست یا نون ساندویچی بذارید و داخل دستگاه ساندویچساز یا تابه یا فر کمی بذارید تا پنیر ذوب و نون برشته بشه.
میتونید قبل از برشته کردن یه کوچولو کره روی نونها(بیرون نون) بزنید.

اسنک اسفناج و پنیر | طرز تهیه اسنک اسفناج و مرغ

پخت اسنک

اسنک اسفناج و پنیر | طرز تهیه اسنک اسفناج و مرغ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی