پیشنهاد جدید به ستاره تازه بازگشته اماراتی/ الهلال قرارداد عموری را تمدید می کند


پیشنهاد جدید به ستاره تازه بازگشته اماراتی/ الهلال قرارداد عموری را تمدید می کند

با وجود این که همکاری مرد سال سابق آسیا و کاپیتان تیم ملی امارات با قهرمان عربستان چندان شیرین نبود اما سران الهلال در تلاش برای تمدید قرارداد این بازیکن هستند.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2018 عمر عبدالرحمان کاپیتان تیم ملی امارات بعد از سال ها درخشش با پیراهن العین با قراردادی نجومی از جمع بنفش ها جدا و راهی ریاض شد تا پیراهن شماره 10 الهلال را برتن کند. این انتقال به عنوان گران ترین انتقال در میان بازیکنان عرب زبان به ثبت رسید اما برخلاف هزینه سرسام آور چندان سودی برای مدافع عنوان قهرمانی عربستان نداشت.


عموری تنها بعد از چند بازی با آسیب دیدگی از ناحیه زانو روبرو و مجبور به جراحی شد تا برای شش ماه از میادین دور شود. باشگاه الهلال که با ستاره اماراتی برای یک فصل قرارداد داشت در بازگشت دوباره این بازیکن به تمرینات بعد از دوران نقاهت و درمان در اندیشه امضای قراردادی جدید تا سال 2020 است.


سایت اسپورت کا ریاض مدعی شد پیشنهاد تمدید قرارداد به عموری از سوی الهلالی ها ارائه شده و مدیربرنامه های کاپیتان امارات در حال بررسی آن برای پاسخ نهایی است. به نوشته این سایت باشگاه الهلال روی عموری برای فصل آتی حساب خاصی باز کرده و قصد دارد ستاره اماراتی را جایگزین محمد الشهلوب کاپیتان پابه سن گذاشته و همواره مصدوم خود کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت