اعتراض ادامه دارد ؛ صدرنشینی سرخپوشان با گل آفساید؟! + عکس


در جریان دیدار دیروز ساوتهمپتون و لیورپول، تماشاچیان حاضر در ورزشگاه معتقد بودند گل اول و تساوی‌بخش لیورپول در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و اعتراض آنها به این گل همچنان ادامه دارد. نوشته اعتراض ادامه دارد ؛ صدرنشینی سرخپوشان با گل آفساید؟! + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اعتراض ادامه دارد ؛ صدرنشینی سرخپوشان با گل آفساید؟! + عکس

تداوم اعتراض هواداران ساوتهمپتون به گل نبی کیتا: آفساید بود!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۶
اعتراض ادامه دارد ؛ صدرنشینی سرخپوشان با گل آفساید؟! + عکس

در جریان دیدار دیروز ساوتهمپتون و لیورپول، تماشاچیان حاضر در ورزشگاه معتقد بودند گل اول و تساوی‌بخش لیورپول در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و اعتراض آنها به این گل همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نبی کیتا دیروز در جریان دیدار لیورپول و ساوتهمپتون در دقیقه ۳۶ گل اول لیورپول را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود. اما تماشاچیان حاضر در استادیوم سنت مری، ورزشگاه خانگی ساوتهمپتون از قبول این گل توسط داور عصبانی بودند چرا که معتقد بودند گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده. گل توسط داور پذیرفته شد اما اعتراض‌های هواداران ساوتهمپتون و دیگر رقبای لیورپول به این گل امروز هم ادامه دارد.

درحالیکه ساوتهمپتون با گل دقیقه ۹ شین لانگ از لیورپول پیش افتاده بود، نبی کیتا روی سانتر ترنت الکساندر آرنولد موفق شد در دقیقه ۳۶ گل تساوی تیمش را با ضربه سر وارد دروازه ساوتهمپتون کند.

اما در جریان ساخته و پرداخته شدن این گل، به نظر می‌رسید محمد صلاح که در جریان حرکت منجر به گل دخالت داشت در موقعیت آفساید قرار داشته. این موضوع در ورزشگاه اعتراض شدید هواداران ساوتهمپتون را به دنبال داشت ولی داور گل را پذیرفت و حکم به ادامه بازی داد.

اعتراض‌ها به این گل امروز هم از سوی ساوتهمپتونی‌ها و هواداران دیگر تیمهای رقیب لیورپول ادامه دارد.

گلی که برای لیورپول اهمیت بسیار زیادی داشت چرا که شاگردان یورگن کلوپ در اواخر نیمه دوم موفق شدند توسط صلاح و هندرسون دو بار دیگر دروازه ساوتهمپتون را باز کرده و بازی را با پیروزی ۳-۱ به پایان برسانند.

اعتراض ادامه دارد ؛ صدرنشینی سرخپوشان با گل آفساید؟! + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 5 اردیبهشت + دانلود غزل حافظ